Polako otvaram oči,ali ništa neuspijevam vidjeti. Trepćem par puta pokušavajući izoštriti vid što mi i uspijeva. Ustajem se ali jaka bol mi ne dopušta. Okrećem se oko sebe i shvatim da sam ko zna gdje. Veliki crni krevet sa crnom posteljinom, veliki bijeli ormar i lijepi crno bijeli zastori. Bila je tu još jedna prostorija u sklopu sobe. Malo bolje sam pogledala i shvatila da je to velika kupaonica. Sve u svemu soba je jako lijepa i najverovatnije je muškaa što se moglo odmah zamjetiti. Ubrzo sam zapazila kako se vrata otvaraju i na njima stoji moj anđeo čuvar.
"Aleks probudila si se. Jesi li dobro? Kako se osjećaš? Treba li ti nešto?" Herry je sav od sreće postavljao pitanja. Vidjela sam da mu je drago da je sve uredu,vidjela sam taj sjaj u njegovim očima vidjela sam da brine o meni vidjela sam sreću.
"Polako sa svim tim pitanjima. Pa s obzirom da neznam razlog boli i da neznam kako se sve ovo desilo,pa valjda dobro."odgovorila sam sarkastično(...)
Herry mi je sve objasnio. Nisam mogla vjerovati. Ali sam u jednu stvar bila uvjerena a to je da ja nešto osjećam prema Herryu.
"Sad ću te malo ostaviti ako nešto budeš trebala samo me zovi."
"Herry."
"Reci. " odgovorio je tako nježnim glasom u kojemu se mogla osjetiti nesigurnost
"Hvala,ti."
"Hvala,tebi." i stim je riječima napustio sobu
Kada je otišao vratila sam se svome razmišljanju.
I dalje nisam mogla vjerovati.
Nisam bila sigurna da li se ja stvarno zaljubljujem. Još nikad prije nisam bila zaljubljena bila sam povućena svega se bojala. Dečki me i nisu primječivali.
Nisam nikad znala kakav je to osjećaj voljeti nekoga,kakav je to osjećaj zaljubitit se. Uvijek sam vjerovala u ljubav i bila sigurna da ću jedniga dana i ja pronaći svoga princa na bijelom konju.Mama mi je uvijek govorila dok sam bila djete. Da je ljubav nešto moćno i veliko i da je moramo čuvati. Kada je jednom upoznamo nesmijemo je puštati. Govorila mi je kako će svatko imati neke svoje ciljeve, svoje odluke i svatko će izabrati svoj put koji će slijediti. Sve će u životu biti različito, i sve će se mijenjati,ali jedna stvar će ostati ista a to je ljubav. Ona će ih sve spajati. Ona će uvijek ostati jedna jedina, nikad se neće promijeniti niti nestati. Jer ljubav je vječna i tako će uvijek i ostati.
Evo novog nastavka malo kraći,ali nadam se da vam se sviđa. Stvarno bi voljela da ostavite vote i komentar.
YOU ARE READING
Ljubav I Magija
FanfictionPAUZIRANA!! Aleks je obična tinejđerica koja će sa svojih 18 godina shvatit da je ona poseba da nije ista kao i druge. U upoznavanju sebe pomoći će joj osoba kojoj se najmanje nadala. Hoće li od prijateljstva doći do nečega većeg i ako uspije njihov...