Kyoukai no Kanata

2K 66 6
                                    

Egy újabb cuki szörnyes animével itt a 6. nap.

Történet:

Kuriyama Mirai egy határőr, ráadásul képes manipulálni a vérét. A határőrök feladata levadászni a youmoknak nevezett szellemeket. A szellem értékéhez viszonyítva fizetést is kapnak érte. De nem minden youm gonosz. Ezt tanusíthatja a szemüvegbolond Kambara Akihito is, aki történetesen félyoum. Egyik nap látja, hogy egy szemgüveges lány öngyilkos akar lenni. Arra viszont nem számít, hogy a lány ezután leszúrja egy karddal. Szerencsére Akihito félyoum mivoltja miatt halhatatlan. Ezután megismerkedhetunk még a komoly Mitsukival és a hugkomplexusban szenvedő Hiroomival is. A lány győzködések árán belép a könyvklubba, ami törzshely lesz a késöbbiekben. Ők négyen mindenféle kalandba keverednek együtt, de mindenkinek megvan a saját kis titka.

Szereplők:

Kuriyama: Mogorvának tűnik, de igazából nagyon kedves

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


Kuriyama: Mogorvának tűnik, de igazából nagyon kedves. Akihitot mindig Sempai-nak *hogy kell ezt írni?* szólítja. Makacs, mindig talál valami mefoldást, ami neki vagy barátainak kedvez. Előszeretettel használja ezeket a mondatokat: ,,idegesítő!” ,,Bosszantó!”

Akihito: Vicces személyiség, aki odavan a szemüvegekért. Ő az, aki empátiát fejt ki a nézőböl. Vonza a veszélyt és a bajt.

Mitsuki: Eléggé komoly. Nehezen nyilik meg, de néha azért megmutatja, neki is vannak érzelmei. Képes pajzsot létrehozni. Szinte minden részben azt mondja a két fiúra, hogy ,,perverzek”

Hiroomi: Eléggé ragaszkodik a húgához és imádja a kezét más hónalja alá dugni. Eléggé idegesített az elején, de végül megszerettem. Ereje miatt szörnyen érzékeny a hidegre, ezért mindig sálat hord. Képes védőfalat létrehozni.

Vélemény:

Imádtam a karktereket

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Imádtam a karktereket. Egy ideig gondolkodtam, hogy piros szemüvegkeretet csináltassak magamnak. Bár eléggé elcsépelt, de tetszett, hogy bevonták a vért. Mindkét főszereplőt valamilyen szempontból kiközösítik. Ezt is láttam már sok helyen. Ettöl még a Kyoukai no kanata a szivembe fészkelte magát és nem tudom miért. Valahogy elragadott ez az egész történet. Eléggé főgonoszcentrikus vagyok, így tetszett a vége. Készült egy OVA és még 5 rész is hozzá. Az OVA-ban volt egy rész, ami annyira sziven ütött:
SPOILER VESZÉLY: ,, ...szeretlek. És nem csak a szemüveges Kuriyama-sant.''
Ez a mondat valahogy még mindig bennem van, pedig két hónapja néztem.

Pontozás: 10/10
Kedvenc szereplő: Akihito
Kedvenc rész: az OVA
Nézd meg:
- Ha szereted a démonos animéket
- Ha nem zavar, hogy nem minden a harcról szól
- Ha megtetszett a kritika.
Dal: Linkin Park - Across the Line

Egyébként olyan jó érzés, hogy még mindig kommenteltek a régebbi ajánlók alá is [még ha csak a nyelvtan miatt is :) ]. Köszönöm!

Anime AjánlókWo Geschichten leben. Entdecke jetzt