Kekkai sensen

1.2K 31 4
                                    

Mielött elkezdeném, megpróbálok nem sokkot kapni. Ugyanis az Anime Ajánlók most tart 1,08K megtekíntésnél. Egy hete értük el a 600-at, szóval nagyon köszönöm, hogy ennyien vagytok. Jól esik, hogy ennyit kommenteltek és csillagoztok (fogalmam sincs, hogy ezt hogy kéne megfogalmazni :P).

Hát itt vagyok az utolsó napnál és már megint egy vámpíros animét hoztam.

Történet:

Már 3 éve, hogy New Yorkban megnyilt a másvilág kapuja és összeolvadt a miénkel. A város köré egy áthatolhatatlan kődréteg telepedett le, elzárva ezzel a várost a külvilágtól. Leonardo újságíró, egy telnesen átlagos fiatal volt, amikor a városba jött családjával. Ekkor találkozott egy démonnal, aki neki adta az Istenek szemét, mellyel olyan dolgokat is láthat, amit az átlagember nem. Egy félreértés miatt kerül a Librához, egy rendfentartó szervezethez, ahol kiderül, a fiú képessége lehet a kulcs...

Szeteplők:

Leonardo: Kicsit bogaras

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Leonardo: Kicsit bogaras. Az elején elég félős, de megállja a helyét. Bár rendelkezik az Istenek szemével, mégis mindig csukott szemmel jár (szó szerint).

Zapp: Egy szemtelen, udvariatlan tuskó, akin rengeteget lehet nevetni. Képes mindenből viccet csinálni. Irányítani tudja a vérét.

Vélemény:

Ez se a komolyságával tűnik ki a többi közül. Főleg a testvéri szeretetre és önfeláldozásra alapoz jó sok természetfelettivel keverve. A mellékszereplők érdekesek. Black és White (akiknek egy wiskyfajta a becenevük) személyes kedvenceim mellékszereplők terén. A nevek viszonylag nemzetköziek. A Librás tagok komolyok és komolytalanok egyszerre. A gonoszok - akiket én nem tekintek annak - viccesek, kicsit őrültek. Háttérsztori viszont nem nagyon van. Például én arra se jötem rá, hogy mi van a vámpírokkal. Most ők a főellenség vagy a démonok, hányan vannak...stb. A harcjelenetek jók, de annyira nem izgalmasak. Sok volt benne az érzelgős és cuki részek. Változatos lények és erők voltak benne.

Pontozás: 10/6
Kedvenc szereplő: Black
Nézd meg:
- Ha apokalipszis rajongó vagy
- Ha szereted a kissé régies stilusú detektíves dolgokat
- Ha tetszett a kritika
Dal: Starset - My demons

Hát a wattpad nem engedi, hogy mégegy képet beszúrjak...

Most egy hétre biztosan eltűnök. Van két anime, aminek már készül a leírása, továbbá már elkezdtem a Death Note-ot nézni. Ezek mellett még két 2016-os animét, a Servampot és a Fukigen no Mononokean-t kezdtem el. Köszi, hogy végigolvastátok ezt a 24 napot. Ha valakinek van ötlete, hogy hogy „ünnepeljem” meg az 1K megtekintést, nyugodtan írjon.

Anime AjánlókOnde histórias criam vida. Descubra agora