Hát életem első yurija nem is volt annyira rossz, sőt nekem tetszett. Na akkor nézzük is, mi ez a német szavakkal tarkított anime:
Történet:
Senou Natsuru egy nem mindennapi dologra ébredt fel. Ugyanis egy lány testében találta magát, a plüssállata - amit attól a lánytól kapott, akibe beleesett - pedig elkezdett beszélni. A tigris elmondja, hogy ő egy Hírnök, akit a Közvetítők küldtek. Natsurut ugyanis kiválasztották kämpfernek, egy harcosnak, akinek harcolnia kell a hasonló sorsú emberekkel. Ezek a harcosok csak lányok lehetnek, ez magyarázza meg Natsuru átváltozását. A fiú valahogy visszavedlik a saját testébe és azt hiszi, ez csak egy álom volt. Ám a kezén ott virít egy kék karkötő, a bélkilógos plüssállat pedig még mindig tud beszélni. Még aznap találkozik titks szerelmével, Sakurával, de nem tudnak sokáig együtt lenni, ugyanis a karkötője elkezd világítani, ami csak egy dolgot jelent. Át fog változni. Sikerül ugyan elrejtőznie a lány elől és észrevétlenül átváltoznia, de ekkor megjelenik egy titokzatos vörös hajú lány. Akane megpróbálja megölni Natsurut aki kénytelen visszatámadni. Minden kämpfert be lehet osztani az erejük szerint 3 kategóriába:
Zauber - mágia.
Gewehr: ebbe a típusba tartoznak a lőfegyverek.
Schwert: Mindenféle vágó és szúró fegyverek.
A támadó végül visszavonul. Később Natsuru újra találkozik a lánnyal, ám most igazi alakjukban. Akane ugyanis az iskola könyvtárosa. Elmagyarázza a fiúnak, hogy kétféle kämpfer van: a pirosok és a kékek. Ők mindketten kék karkötőt viselnek és a feladatuk, hogy megöljék a pirosokat. Ám azt ő se tudja, miért kell harcolnia. Így együtt elhatározzák, hogy kiderítik, mi áll a háttérben.
Szereplők:
Senou Natsuru: Kicsit tudatlan és naiv, de nagyon szerethető. Zauber típusú kék kämpfer, de nem akar senkit se megölni. Akaratlanul is elérte, hogy egyszerre többen is belé essenek, de ez még fel se tűnt neki. A reakció elég viccessé tudják tenni a helyzeteket. Néha nagyon ügyetlen, de a megfelelő időben vág az esze.
Mishima Akane: Eredetileg egy félős, visszahúzódó lány, kämpferként azonban ő a legagresszívabb. Gewehr típusú kék kämpfer. Utálja Sakurát, legszívesebben szétlőné. Titokban szerelmes Natsuruba (bár azt nem tudom biztosra, de szerintem a fiú formájába).
Sakura Kaede: Egy életvidám lány, aki az iskola egyik idolja. Imádja a bélkilógos plüssállatokat. Mikor Natsuru megmenti, beleszeret a lányba és mindenütt őt keresi. Később ezért kell Natsurunak feltűnnie újra lányként a sulijában.
Sangou Shizuku: A diáktanács elnőke. Schwert típusú vörös kämpfer. Szigorúnak és ijesztőnek tűnik, de tud kedves is lenni. Szövetségre lép Natsuruékkal és nyíltan kimutatja, hogy érdekli őt a fiú. Azért harcol, hogy megtudja, mi a szándékuk a Közvetítőknek.
Kondou Mikoto: Natsuru gyerekkori barátja, aki az anime elején még nincs Japánban. Úgy a hatodik rész környékén jelenik meg. Ő is egy kämpfer, méghozzá egy schwert típusú a vörös csapatból. mindig Curryt akar csinálni és olyan, mint egy farmer lány. Ha megsértődik, leüt valakit.
Vélemény:
Igazából nem is értem, ez miért yuri. Mármint van benne az is, de a három lány a fiú Natsuruba szeret bele. Főleg az OVA-ban történnek durvább részek. Néhány fordulat tényleg meglepett, de az utolsó rész mi a fene volt? Akik látták, azok magyarázzák el nekem légyszi, hogy miért kellett azzal elrontani az egészet? Egyébként ahhoz képest, hogy 12 (legyen csak 11, az utolsó nem számít bele) részes, eléggé átjött a szereplők gondolkodása. Bár a múltjukról keveset tudunk csak meg, de nekem így is tetszett. És lányok, nyugodtan nézzétek meg. Kezdésnek a yurik világába tökéletes. Azután pedig küldjétek el az összes fiú otaku ismerősötöket, hogy menjenek el megnézni egy yaoit, mert ti is kibírtatok a yurit! Bocs, srácok.
Értékelés: 10/8,5
Kedvenc szereplő: Shizuku
Nézd meg:
- ha érdekel a yuri
-ha még nem láttál yurit, de felkészültél rá
- ha valami kevésbé komoly harcos animét akarsz látni
- ha tetszett az ajánló.
Dal: 4minute - huh
Egyébként éltek még? Remélem senki nem került korházba a karácsonyi rész miatt...
YOU ARE READING
Anime Ajánlók
Non-FictionEzt az irkálmányt azért hoztam létre, hogy - mily' meglepő - az animekről is szó essen a wattpadon. Leírom majd a tartalmukat és a szereplőket, plussz a saját véleményemet és ajánlásaimat is. Mindenféle animeről fogok írni, olyanokról is, amiket t...