Super lovers

1.2K 58 9
                                    

Életem legaranyosabb yaoija és '17 - ben jön a második évad! Totális fangörcsben nézzük:

Történet:

Haru hazautazik Japánból Kanadába anyja kérésére. Ott azomban egy nem várt meglepetés fogadja. Haruka ugyanis magához vett egy árva fiút, Rent, aki kicsit se mondható civilizáltnak. Nagyon zárkózott és szófogadarlan, csak a kutyákkal jön ki. Ahogy Haru egyre többet van a fiúval, lassan Ren kötődni kezd hozzá. A nyár végén azzal válnak el, hogy amint eljön az ideje, Ren Japánba költözhet. Haru hazafele már Japánban épp apjával és nevelőanyjával ülnek a kocsiban, amikor karambolóznak. A történet öt évvel (ebben nem vagyok biztos teljesen) később folytatódik. Harut a család egyik barátja felhívja, hogy látogatója érkezett a szülővárosából. Mikor a fiatal host megérkezik, egy 15 éves fiúval találja szembe magát, aki azt állítja, ismerik egymást. De van egy kis bökkenő. Haru a balesetben nem csak szüleit, de a nyárral kapcsolatos összes emlékét elvesztette.

Szereplők:

Haru: Talán ami először eszembe jut róla, az a mosolya

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Haru: Talán ami először eszembe jut róla, az a mosolya. Nagyon optimista és vállalkozó szellem. Mindent megtenne a testvéreiért. Bár az elején elég hűvös Rennel, de a végén már nem akarja elengedni.

Ren: Makacs, nagyon okos és nem fél bárkit megharapni. Mániákusan imádja a rizst és a mangákat. Egyedül Harura hallgat. Titokzatos múltjából szinte semmi nem derül ki. Néha nagyon naív tud lenni.

Vélemény:

Vííííííí… khm

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Vííííííí… khm. Szóval mint fent már említettem, roppant aranyos anime. Annyira nem is durva, inkább vicces, mint romantikus. Haru két féltestvérét imádtam. A hús iránti imádatukkal megfogtak. Továbbá a jelenlétükkel csak tovább bonyolódott a történet. Egy részig szerepet kapott egy yandere (jó, nem volt annyira durva, de le akartam már írni ezt a szót...) is. A végén pedig egy olyan lezárást kapunk, ami miatt tűkön ülünk a folytatásért.

Pontozás: 10/10
Kedvenc szereplő: Ren
Kedvenc rész: 2.
Nézd meg:
- Ha szereted a yaoit.
- Ha valami viccesre vágysz
- Ha tetszett az ajánló
Dal: Lucas Graham - 7 years (nightcore)

Anime AjánlókTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang