Gakusen Toshi Asterisk

2K 50 1
                                    

Sokan besorolják ezt az ezelötti év egyik legjobbjának, de én nem értem. Szinte az összes elemét láttam már valahol. Ez a 4. nap és kezdjük:

Történet:

Létezik egy vizen úszó iskola város, Asterisk, vagy ahogy az ott tanulók hívják, Rikka. Ezen a szigeten rendezik meg minden évben a Csillagok háborúja Fesztivál nevű versenyt, ahol az itt található 6 iskola versenyzői vehetnek részt. Ayato az egyik iskola meghívására jön Rikkára, ahol rögtön összetűzésbe kerül Julissal, a Sziromlàng Boszorkány néven emlevetnek. Ám Ayato mindenki elképzelését felülmúlja, amikor majdnem sikerül is legyőznie őt, de egy támadàs véget vet a küzdelemnek. Egyre több jelöltet támadnak meg, akik így nem vehetnek részt a Csillagok Háborúján. Julis és Ayato kénytelenek együtt benevezni a versenyre. Ahogy egyre többet edzenek együtt, úgy jön felszínre Ayato képessége is.

Szereplők:

Ayato: Szerény és jószívű

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ayato: Szerény és jószívű. Gyengének tűnik, de persze elöbb-utóbb mindenkit legyőz.

Julis: Heves, haragtartó és erőszakos. Aztán pedig kezelhető kisbárány lesz belőle, aki néha fúj egy kis tüzet.

Claudie: Egy álnok kígyó, akin nem lehet megbízni. Lehetetlen kiismerni.

Saya: Eléggé unott személyiség. Helytévesztő. Bármilyen fegyveren kiigazódik.

Kiriki: Eléggé naív és félénk, de mégis nagyon erős. Ő az egyedüli, aki hagyományos japán kardot használ.

Vélemény:

Akik néztek már ilyen stilusú animét, azok tudják mire gondolok, anmikor azt mondom, hogy ez elég sablonos

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Akik néztek már ilyen stilusú animét, azok tudják mire gondolok, anmikor azt mondom, hogy ez elég sablonos. A történet, a szereplők, a háttértörténet. A főszereplő egy lúzer, de azért legyőzi a legerősebb lányt.✔
Egyébbként eltűnt rokonát keresi.✔
Feltűnik egy gyerekkori barát.✔
A főszereplő ereje el van folytva. ✔
Mindenki szerelmes a srácba. ✔
Az anime háromnegyedében harcolnak, a maradék egykettedben a harcról beszélnek, a többi pedig lelkizés. ✔
A főszereplőnek van egy hatalmas gyengepontja. ✔
És hogy ez unalmas? Hát nem. Bár mindenki tisztában van ezekkel, mégis szeretik ezt a műfajt. Persze, hogy ezt nyomatják, amig ez kell a népnek. Bevallom, végig izgultam velük a viadalt. Vagyis a felét. Ugyanis az első évad a bajnokság felénél véget ért. Már kijött a 2. évad, de azt még nem néztem meg. Remélhetőleg abban is lesz pár lenyűgöző főgonosz. Azt a vámpír csak nem tudták kihagyni, igaz?

Pontozás: 10/5,5
Kedvenc szereplő: Irina
Kedvenc rész: 12. rész
Nézd meg:
- Ha szereted ezt a műfajt
- Ha kiváncsi vagy egy kicsit másféle háremaniméra
- Ha tetszett a kritika.
Dal: Ashes Remain - End of me

Anime AjánlókTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang