Attack on titan

1.7K 89 76
                                    

Gyomorforgató anime, pedig gyönyörű a grafikája. Már a 15. nap és jesszus, több mint 500 megtekintés, 104 csillag és 49 komment! :)

Történet:

Már több évtizede annak, hogy megjelentek a titánok és az emberiség jelentős részét megölték. A túlélők egy városba tömörültek, melyet 3 hatalmas kőfal véd az emberevő szörnyektől. Eren mindig is harcolni szeretett volna. Kimenni a falakon kívülre és minden útjába kerülő óriást megölni. Ám a vég hamarabb utolérte. Ugyanis egy addig nem látott titán áttör a falon. A városrészt ellepik a szörnyek, rengeteg áldozatot hagyva maguk mögött. A fiú kénytelen végignézni anyja halálát, majd hajóra szálva elmenekül. Két barátjával - Mikasa és Armin - együtt belép a seregbe. Ám Erennek van egy képessége, amivel látomásai támadnak a jövőről, de erről még ő maga se tud.

Szereplők:

Eren: Éretten vélekedik az óriásokról

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Eren: Éretten vélekedik az óriásokról. Bátor és vakmerő, sokszor nagy a szája. Vonza a bajt és a veszélyt

Mikasa: Olyan, mint az árnyék. Erős és ilyesztő tud lenni, de bármit megtenne Erenért.

Armin: Egy kicsit lányos külsőleg és belsőleg egyaránt. Az elején félős.

Vélemény:

Ez az anime

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez az anime... Basszus, a szörnyek, az efektek mind remekül meg lettek csinálva. Olyan mint egy rajzolt horrorfilm. Tetszett, hogy nem a főszereplőtől parázik mindenki, hanem egy lánytól. Eren képessége viszont rontott az élményen. Ha az elején nem mutatják meg a támadást, akkor elmentem volna mellette, de így kicsit rontott a meglepetésen. Ennek az animének rengeteg rajongója és utálója van. A yaoisták is rátettek egy lapáttal, amikor Erent és Levit összeakarják hozni. Nem tudom, hogy vagytok vele, de ha valakit nyilvánosan ronggyá verek, azt nem szeretetből teszem. Persze nem jelenti azt, hogy minden ilyen fanfic béna. Csak nekem már picit túl sok. Látványos harcok és méglátványosabb halálok vannak. A 3 főszereplőn kívűl nemigen történt jellemfejlődés, a többi 8 embert kicsit elhanyagolták a készítők...

Pontozás: 10/6
Nézd meg:
- Ha szereted a harcos animéket
- Ha erős az idegrendszered és a gyomrod
- Ha megtetszett az ajánló
Dal: Fall out boy -  Centuries

Anime AjánlókWhere stories live. Discover now