Danganronpa

1.4K 48 18
                                    

Hú, de más animén jár a fejem, de kezdjük:

Történet:

Létezik egy iskola, ahova ha bejutsz és sikeresen végzel, garantáltan sikeres leszel. Minden évben összesen 15 diák juthat be ide, akik valamilyen területnek (pl.: művészet, harc, ének...stb.) kiemelkedő űzői. Ezért is meglepő, mikor főhősünket is behívják. Ám Makoto alighogy átlépi az iskola kapuját, hirtelen elájul. Egy tanteremben ébred, melynek ablakait erős fémlemezek és hatalmas csavarok fedik be. Ahogy elindul, mindenütt ez a látvány fogadja. Az ebédlőben találkozik a többi diákkal. Ekkor feltűnik az intézmény igazgatója, aki egy plüssmedve. Monomaci kijelentí, hogy innen csak az távozhat élve, aki képes végrehajtani egy profi gyilkosságot. Aki meg tudja ölni egyik osztálytársát úgy, hogy a többiek nem jönnek rá, ki volt a gyilkos, akkor az illető szabadon távozhat, míg a többiek meghalnak. Ha mégis lebukik, a bűnös egy tárgyalás után brutálisan meghal, hála Monomacinak.

Szereplők:

Makoto Naegi: Roppant okos

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Makoto Naegi: Roppant okos. Azt nem mondom, hogy könnyen megszerethető, de elviselhető. Mindig megtalálja az összefüggéseket.

Monomaci: Nagyon okos és kegyetlen egyszerre. Azt akarja, hogy céljenek tőle. Valamilyen szinten vicces is.

Vélemény:

A Danganronpa az az anime, amelyik nem engedi megszeretni a karaktereket

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A Danganronpa az az anime, amelyik nem engedi megszeretni a karaktereket. Persze lehet kedvenced, de én maradandóan senkit nem zárnék a szívembe. Szinte mindenki bekattan a végére, ráadásul az osztály fele meghal a 13 rész alatt. A grafika nem a legszebb. A vér például rózsaszín, néhány jelenet képregényszerű vagy nagyon 3D beütésű. A rajz néha gyerekes, de a haláleseteknél ‚művészibb’ lesz. Nem lett életem animéje, egy átlagos mű. A történet viszont megfogott. Tipikus ,,ölj, hogy ne öljenek meg”.  Valamiért a lányok imádják mutogatni, hogy picit hegyes és túlzottan hosszú a nyelvük. A hajak pedig röhejesek.

Pontozás: 10/4
Nézd meg:
- Ha valami őrült és komplikált dologra vágysz
- Ha tetszett a krotika
Dal: The Living Tombstone - Discord

Anime AjánlókTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang