Hello mindenki! Előszőr is bocsánat az eltünésért, de egy csomó második évados anime jött ki most és hát egy picit elástam magam köztük. Bár sajnos nem mindegyik azt az élményt nyújtotta nekem, mint amire számítottam. Meglepő módon az volt az egyik legélvezhetőbb, amelyiknek az első évada nem kifejezetten nyerte el a tetszésemet. Ez pedig nem más, mint DL 2. évadja. Bár azt nem mondanám, hogy hibátlan, őt még csak nem is jó, de egész...hogy is fogalmazzak, nézhető lett. De erről majd egy kicsit később.
Visszatérve ennek a "résznek"... bejegyzésnek a lényegéhez és témájához, elindítottam egy szavazást. Igazából azt hittem, hogy néhány emberen kívül, akik még aznap látják, írnak egy-kettő címet, de szerencsére ez nem így lett. Rengeteg dal érkezett, bár így is akadt bőven holtverseny. Néhány opening láttán örömkönnyek folytak az arcomon, hogy valaki más is szereti azt a dalt, míg másoknál csak pislogtam, hogy ezen mit lehet szeretni. Az eredmény kihirdetésében két olyan emberhez fordultam, akiknek az ízlése merőben más, mint az enyém, ráadásul még csak nem is otakuk. Egymást nem ismerték, mégis pontosan ugyanazt a sorrendet mondták. Az ő segítségükkel dőlt el a második-harmadik és az ötödik hely is.
A lentebb lévő videóból kiderül az eredmény. Hát nem lett életem fő műve, de mentségemre, tegnap este kilenckor kezdtem neki a képválogatásnak, mert csak addigra tudtuk összeszedni a helyezetteket. A képek nem a legszebbek, mikor még leszedtem, egész jó minőségűek voltak, de aztán a programom kicsit lezanzásította őket (vaaaaaagy csak símán átállítottam a HD-t kisebb felbontásra... Igen, határozottan ennek köszönhető :D hupsz).
Egyébként gratulálok! Miattatok annyiszor kellett meghallgatnom a History Maker-t, hogy megszerettem. Ugyanígy voltam a Death Parade és a Black Bullet opjával is. Meg még egy csomó ilyen van. Bár belegondolva az én top listámon szereplő openingek közül egyet se küldtetek :D Ez azért hajaz a zenei ízlésemre, nem?
Na mindegy, jó szórakozást! És köszönöm, hogy szavaztatok! Egyébként tetszett, vagy csak úgy elment? Mert ha igen, akkor én szívesen csinálok még ilyeneket.
Ui.: Tudtátok, hogy már egy éve írogatok itt mindenféle baromságokat? Pontosan egy éve dobtam ki ide a bevezetőt és rá egy nappal életem első anime ajánlóját. Hú, hogy azóta mennyi minden történt... Például most végre kijutok conra! Valaki esetleg jön? Ha igen, ti beöltöztök, vagy csak civilben mentek?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anime Ajánlók
Não FicçãoEzt az irkálmányt azért hoztam létre, hogy - mily' meglepő - az animekről is szó essen a wattpadon. Leírom majd a tartalmukat és a szereplőket, plussz a saját véleményemet és ajánlásaimat is. Mindenféle animeről fogok írni, olyanokról is, amiket t...