07 - ghost

1.2K 32 12
                                    

Hogy ez az anime miatt mennyien veszekedtek indavideón...

Történet:

Teito Klein a Barsburg birodalom katonai akadémiájának a tanulója. Ám miután megtámadta az ország egyik katonai vezetőjét, fogságba kerül. Legjobb barátja segít neki a szökésben, így a fiú sikeresen kijut az akadémiáról. Késöbb találkozik (pontosabban ájultan találnak rá) 3 pappal, akik befogadják. Ám titokzatos szörnyek kezdenek felbukkanni a templom területén. Ezek a lények, a korok Velrolent szólgálják. Verloren halálisten volt, de bűnve esett, így száműzték. Isten utánuk küldte 7 harcosát, a 7 szellemet, hogy győzze le a gonoszt. Kiderül az igasság Frau-ról, az egyik püspökről, hogy ő Zehel, egyike a 7 szellemnek. Teito pedig rájön, ki is ő valójában...

Szereplők:

Teito: Annyira nem kedveltem meg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Teito: Annyira nem kedveltem meg. Szereti azt hinni, hogy mindenki terhére van. Eléggé visszahúzódó.

Frau: Komor és vicces egyszerre. Ráadásul ő Zehel, aki birtokolja Verloren kaszáját. Egy igazi perverz, mimdenhol pornót rejteget.

Vélemény:

Maga az anime egész jó

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Maga az anime egész jó. Tele van harcjelenetekkel és sajnos halálokkal is. A főgonosz ilyesztő, a főszereplő erős, a mellékszereplők viccesek. A 3 pap viszont egyáltalán nem úgy néz ki, mint ahogy álltalábn a papok szoktak. Igazából minden második szereplő yaoira hajaz. Ami elmegy. S. V.: Van benne egy rész, amikor a főszereplőhöz közelálló srác meghal és még utoljára megölelik egymást. (Egyébként én ezért a jelenetért néztem meg) Na hát erre néhányan annyira felháborodtak, hogy elkezdtek fújolni. Erre meg mások akadtak ki, szóval a végén csak káromkodós kommenteket olvastam. Ezután megnéztem egy yaois videót az animéről és a főszereplőt mindenkivel összehozták (még magával is), csak azzal a sráccal nem, aki ezt az egész vitát elindította. Hát ezek a kommentek eléggé elvették a kedvem ettől az animétől... Az openingje elmegy, de az ending borzalmas lett. Az anime lehetett volna kicsit rövidebb, hísz sok volt a töltelék rész. Összességében ez egy jó anime, csak ne olvassátok el a kommenteket vele kapcsolatban!

Pontozás: 10/7
Kedvenc szereplő: Mikhail szeme
Kedvenc rész: 13. rész
Nézd meg:
- Ha érdekelnek az angyalok és az ahoz hasonló dolgok
- Ha tetszett a kritika.
Dal: David Usher - Black black heart

Hát ez ritka sz... rossz lett. Mindegy, remélem a lényeget sikerült leírnom.

Anime AjánlókWhere stories live. Discover now