Az anime, ami rábirta a tesómat, hogy nézzen animét.
Történet:
Léteznek úgynevezett ghoulok, akik emberhússal táplálkoznak. Ám köztük is vannak jók, akik megpróbálnak beépülni az embereke közé. Boldog szülők, tanulók, egy kávézó alkalmazottjai. Kaneki is hozzájuk csapódik, amikor egy férresikerült randi és egy baleset után félghoullá változik. Ám ő nem akar szörnyeteg lenni. Végig azért küzd, hogy ember maradhasson. Viszont így rengetegen kezdenek prédaként tekinteni. A fiút ráadásul halott ,,barátnője" is kisérti. Létezik egy emberi szervezet - a galambok -, akik a ghoulokra vadásznak. Ha ez még nem lenne elég, alakul egy ghoul szövetkezet, melynek tagjai sorra gyilkolják a galambokat és foglalják el a városrészeket.
Szereplők:
Kaneki: Gyáva és kicsit béna, de az elvei mellett mindig kiáll. A barátait foggal-körömmel védi (szó szerint).
Touka: Mogorva, de pár őszinte, kedves szó képes meghatni. Szeretteiért gyilkolni is kész.
Hide: Mosolygós figura. Csupa szív, ugyanakkor vicces. Kaneki legjobb barátja. (A második é adban keresi Kanekit).
Vélemény:
Ez az anime csodákra képes. Ezt vagy imádod, vagy utálod. A karakterek csodásak. Sokan panaszkodtak, hogy Kaneki milyen nyálas, de valjuk be, ha két másodperc alatt megszokná, hogy embereket kell mostantól ennie, akkor fele ennyire se lenne izgalmas ez az anime. Van benne pár izgalmas harc és egy meglepő csavar. Kaneki szinváltós haja remekül szimbolizálta a személyisége kifordulását. A második évad felénél járok, de a fehér Kaneki egy teljesen új karakter. Véleményem szerint az első évad jobb, de álltalában ellenem szavaznak.
SPOILER VESZÉLY: egy csomó képet láttam, hogy kaneki haja félig ismét sötét lesz. Ez gondolom azt akarja szimbolizálni, hogy végre megtalálta az egyensúlyt a ghoul- és az emberlét között.
Ez az anime képes volt a húgom véleményét is megváltoztatni. Eddig akárhányszor animét néztem, elkezdett fújolni. Most meg... Együtt néztük végig. Nem mondom, hogy hatalmas animerajongó lett, de már haladunk. Szó szerint idézve: „Ez egy hülyeség, de attól még jó”.
Pontozás: 10/10
Kedvenc szeteplő: Hide
Nézd meg:
- Ha érdekel egy hosszan elhúzódó lelki gyötrődés
- Ha nem vagy az a nagyon vidám személyiség
- Ha csodára vársz
- Ha tetszett a kritika.
Dal: Fal out boy - CenturiesJaj, igen, lécci, aki látta, az leírja a véleményét kommentbe vagy akár privátba? Köszi!
ESTÁS LEYENDO
Anime Ajánlók
No FicciónEzt az irkálmányt azért hoztam létre, hogy - mily' meglepő - az animekről is szó essen a wattpadon. Leírom majd a tartalmukat és a szereplőket, plussz a saját véleményemet és ajánlásaimat is. Mindenféle animeről fogok írni, olyanokról is, amiket t...