Divine Gate

1.6K 36 1
                                    

Helló mindenkinek! A 9. napon terítékre kerül a Divine Gate, ami egy nagy kudarc számomra... Hogy miért? Mindjárt kiderül.

Történet:

A legenda szerint az isteni kapu egyszer már kinyilt összeolvasztva ezzel a mennyet és a pokolt. Ám alakult egy Tanács, akik helyrehozták a káoszt. A kaput időközben elfelejtették, de a tanács még létezik. Maguk köré gyüjtik azon különleges képességű gyerekeket, akiknek vágyaik teljesítése érdekében módjukban álna újra kinyitni a Divine Gate-t. Aotot már rengetegszer hívták, de mindig nemet mondott a Világtanácsnak. Ám valamilyen okból végül csatlakozik. Midori elveszett barátja után fut, mig Akane újra látni szeretni az apját. Ám egyikük sem sejti Arthur tervét...

Szereplők:

Aoto: Mogorva, zárkózott alak

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Aoto: Mogorva, zárkózott alak. Enyhén lelki sérült. Az örzőlélek neki jelent meg először és képes irányítani a vizet. Testvére hejett viszi el a balhét.

Akane: Vicces és szarkasztikus karaktet. Sokkal inkább főszereplő, mint Aoto (komolyan, a ,,borítóképeken'' is mindig ő áll középen). Képes irányítani a tűzet.

Midori: Egy kissé szeleburdi, könnyen megbízik mindenkiben. Először azt hittem a földet, de mint kiderült, a szelet irányítja.

Vélemény:

És most ugrik a majom a vízbe

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

És most ugrik a majom a vízbe. Kapunk egy nagyon jó történetet. Bár csomóan abbahagyták a 4. rész után, mondván túl nyálas, de nem ezzel van baj. Hanem a végével. Lezárták az alapszakaszt, de a mellékszálak még mindig lengedeznek a szélben, ameddig ellátsz. (Spoiler veszély!): Két szereplőt elrabolnak, az egyik gonosz behódolt egy még bizarabb szereplőnek, a mikulás eltűnik, a király pedig sötét lovaggá avanzsálódik. És mit tudunk meg róluk? Az ég világon semmit! 
Pedig minden megvolt benne: Loki, a kedvenc főgonoszom a marvel filmekből. Oz, a varázsló, aki ráadásul sárkány. Skandináv istenek, akik roppant helyesek és legyőzhetetlenek. Shakespeare és kedvenc drámáim. Elemek és fantazi világ... És elrontották! De nem csak ez a baja. Sose szerettem, ha egy anime 3D-s  teknikával készül, de hogy csak 5 perc az egészből? Ennek mi értelme volt? És van az a lebegő plüss. Na az mégis mi a fene? Az anime kinyirta az egész kerekasztalt, akikből csak másfelet ismerünk. Az isteni zseniket is belerakták, csak, hogy elkészítsenek egy robotot, amit pár perc alatt szétzúznak. Orbitális baromság az egész. Remélhetőleg csinálnak belőle második évadot... Azért van egypár jó tulajdonság is. Az opening és endig nagyon jó lett és az anime nézeti magát. A főszereplőket nagyon jól kidolgozták, van háttérsztorijuk, ezáltal céljaik és okaik is. Van benne egypár izgalmas harcjelenet és töménytelen humor. A főgonosz egy őrült, akit egyszer felpofoznék, egyszer pedig lepacsiznék vele... Szóval, ha az alaptörténet tetszik, nyugodtan nézd meg.

Pontozás: 10/6 (Jó fej vagyok)
Kedvenc szereplő: Akane, Dorothy, Ariton
Kedvenc rész: 9. és a 10. rész
Nézd meg:
- Ha érdekel egy testvérharc
- Ha szereted az ilyen futuriszfikus animéket, amikben ráadásul robotok is vannak
- Ha megtetszett az ajànló.
Dal: Starset - It has Begun

Anime AjánlókDonde viven las historias. Descúbrelo ahora