Hírek

625 26 13
                                    

Oké.... Egy sértődékeny, lusta dög vagyok! És igen, ez egy bocsánatkérés akart lenni. Na jó, komolyra fordítva a szót, tényleg bocsánat, hogy eltűntem. Nem így terveztem, de az év végi hajsza után eléggé összecsúsztak nálam a dolgok. Így hát egy picit feledésbe merült ez a könyv. A szeptember pedig nálam mindig is egy rossz hónap volt. Ráadásul nagyon elrontottam egy fontos német dolgozatomat (bár megnyugtat a tudat, a csoport többi tagja hasonlóan járt), ami azt is jelenti, hogy ha nem vigyázok, áttehetnek egy rosszabb csoportba. Ez csak azért gáz, mert év végén vizsgáznom kell majd nyelvből + még a kompetencia felmérés is ott lesz a nyakamon. Mindegy, részletkérdés.

Hogy egy kicsit animésebb témát hozzak fel: Nagyon sok mindennel tartozom. Ilyenek például a K, a Bungou Stray Dogs második évadja, a Kiznaiver vagy például a Boku no hero academia (Ha valaki hirtelen a Boku no Piko-ra gondolt, akkor nem lőtt annyira messze. Grrr....). Továbbá tervben van, hogy átszenvedem magam a Yuri on Ice-on, legyőzőm az előítéleteimet a Black Butler-rel kapcsolatban és végre befejezem az Attack on Titon második évadját + belekezdek a mangába. Ha már manga, még pár kötet és befejezem az egyik leghíresebb shoujo mangasorozat olvasását, szóval hamarosan Nana kritika. Továbbá végre a Pandora hearts mangáját is befejeztem. 

Fentebb már említettem azt a szörnyűséget, amivel a kezdő yaoistákat szívatják előszeretettel. Na ez minden lesz, csak nem ajánló vagy kritika. Valahogy úgy terveztem, hogy  inkább egy műfaj elemzős rész lenne. 

Ami még érdekes lehet: Hamarosan indítok ehhez a könyvhöz hasonlóan még egy ajánlós könyvet, ami visuel novelleket fog bemutatni. A könyv neve: Otome ajánlók - nem csak ilyen stílusú játékok lesznek benne, csak ez jobban hangzott, mint a Gemuu.

Azt hiszem ennyit akartam mondani. Mindegy. Mentem Boku no hero Academia második évadjának utolsó részét megnézni. Hamarosan Újra itt, addig is sziasztok! (Mi fenéért tartott nekem fél óráig e a pár sor megfogalmazása?)

Anime AjánlókOnde histórias criam vida. Descubra agora