Oké. Most sokkos állapotban vagyok, légyszi nézzétek el. Ez az anime kész káosz!
Történet:
Mit szólnál, ha tudnád a jövőt? Vajon változtatnál rajta, még ha az életedbe is kerülhet?
Yukki átlagon aluli életet él. Mindig külső szemlélő volt, de egy isten miatt ez megváltozott. Ugyanis a tér-idő isten, Deus haldoklik. És ha ő meghal, a világ is halott. Ezért kezdődött a túlélőjáték. 12 naplótulajdonos harcol egymással a trónért. Az érzelmileg labilis Yukiteru és az őrült Gasai Yuno szövetségesekként vesznek részt benne. Ám két fiatal mit kezd egy rakás gyilkos ellen? Vajon a szerelem megmentheti őket vagy mindennek vége. Az első vagy a második fog nyerni?Szereplők
Yukiteru Amano: Szegényt mindenki szidja, mert gyenge. Szerintem pedig pont ettől egész a történet. Ráadásul az ész többet ér, mint az erő. Az elején nekem se volt szinpatikus, de aztán megszerettem. Nagyon tetszik a belső örlődése.
Gasai Yuno: Ez a lány beleőrült a szerelembe. Az elején csak egy zaklatónak hittem, de egyre csúszik le a völgybe. Egyszer szuper cuki, máskor meg igazi őrült. A múltjáról keveset tudunk meg, a gondolatai kifürkészhetetlenek.
Akise Aru: Az elején (csak a 10. részben tűnik fel) ő volt a kedvencem. Igazi nyomozólélek. Mindenre rájön maga körül. A külseje enyhén hasonlít Deuséhoz. Ezt késöbb meg is indokolják. Bár hazai kapura játszik, én birom ;)
Vélemény:
Ez az anime mély nyomot hagyott bennem. A 23. résznél már ki voltam, hogy hogy csináltak ennek még 3 részt. Nagyon komoly pszichológiai utalások vannak mögötte. Minden karakter beleillik a történetbe. A látvány csodás és morbid, a szereplők ilyesztőek, a helyzetek életveszélyesek. És még csodálkozunk, hogy Yukki nem birja. Ő az, aki a káoszban is megprobál normális lenni, amit valjunk be, nagyon nehéz. A gyerekkori háttere is közbejátszott a személyisége változásában. Ez igaz Yunora is. Ilyen anyával roppant nehéz jónak maradni. Nagyon tetszett, amikor a végén (utolsó elötti részben) megkérdezi magától, hogy mikor lett ilyen őrült. Lehetséges SPOILER: már az első részben megjelenik a vég dátuma, de a napló mindig 10 percenként változik, így ez nem lehetséges. Ezzel utaltak arra a titokra, ami az utolsó 6 részben fog kiderülni. Akise Aru volt a kedvencem, de kezd lecsúszni. És nem yaoi miatt. A végére már kicsit unalmas volt, hogy mindig mindent jobban tud. A végén pedig sirtam. 10 000 év depresszió borzalmas. És a végén az az üzenet? Egy percre reménykedtem, de semmi.
Egyébként lenne egy kérdésem: az első openingben az az ő szeme vagy Yunoé? Erről jut eszembe. Az első opening csodás volt. A második már kevésbé. Minek kell egy animének 2 openinget gyártani?
Pontozás: 10/10
Kedvenc szereplő: Akise és Yukki
Kedvenc rész: 17. rész (ezen majdnem sirtam...)
Nézd meg:
- Ha birod psycho animéket
- Ha szereted a remenytelen szerelmet
- Ha tetszett az ajánló.
Dal: Halestorm- Mz. HydeVagy csak, mert ez kihagyhatatlan! Komolyan, ha nem láttad, menj és nézd meg! Aki pedig látta, annak kiváncsi vagyok a véleményére.
Egyébként köszi city_of_angels98, ha nem szólsz, lehet elfelejtem befejezni. És köszi Gyerek, hogy megnézetted velem ezt az animét. Hamarosan jövök a Pandora hearts-al és megprobálom a Free! -t is minél hamarabb megnézni.
Addig is sziasztok! =}
VOCÊ ESTÁ LENDO
Anime Ajánlók
Não FicçãoEzt az irkálmányt azért hoztam létre, hogy - mily' meglepő - az animekről is szó essen a wattpadon. Leírom majd a tartalmukat és a szereplőket, plussz a saját véleményemet és ajánlásaimat is. Mindenféle animeről fogok írni, olyanokról is, amiket t...