Charlotte

1.7K 57 8
                                    

Ez a tizedik nap, ma van az EB döntő és ez a Charlotte:

Történet:

A Charlotte nevű betegség miatt a betegnél különféle képességek jelennek meg. Csak fiatalok, pontosabban kamaszokra veszélyes a vírus, mely a pubertás kor elmúlásával eltűnik. Yuu képes megszálni másokat, de csak 5 másodpercre. Képességét csalásokra használja, de lebukik és átkerül egy másik iskolába. Muszáj velépnie a diáktanácsba, ahol hozzá hasonló képességű tanulók dolgoznak azon, hogy minél több beteget átirassanak ebbe az iskolába. Kiderül, hogy minden fertőzötnek van valamijen hiba a képességében. Hamarosan pedig lerántódik a lepel Yuu képességének igazi tulajdonságáról is...

Szereplők:

Yuu: Egy semmirekellő bájgúnár

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yuu: Egy semmirekellő bájgúnár. Nagyon szereti a húgát és a barátait, kész bármit megtenni értük. Eleggé labilis személyiség

Tomori: Határozott női karakter, akit kirekesztenek. Magába zárkózott, folyton zenét halgat kamerázik vagy szétver valakit. Képes láthatatlan lenni, de mindig csak egy ember elött.

Vélemény:

Rengeteg amv-t láttam róla és azt hittem hosszabb, így a 12

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rengeteg amv-t láttam róla és azt hittem hosszabb, így a 12. résznél leálltam. Aztán kiderült, hogy az 1. évad 13 részből áll. Na mindegy...
A karakterek és a cselekmény szépen egymásra lettek építve. A grafika csodás, izgalmas jelenetekkel van tele. Van pár depis rész és a vége elég szomorú (igen, még úgy is, hogy az utolsó részt nem láttam). Viszont nekem kicsit száraz és unalmas volt. Az őrült jeleneteket kicsit eltúlozták, a többi pedig kicsit lapos. Igazából ezt az animét tévedésből néztem meg. Nem mondom, hogy rossz, de aki szereti a pörgős animéket, annak nem ajánlom. Ez inkább filozófia, mint dráma. Viszont kimagaslik a '15-ös animék közül, mert figyelmet szentel a fogyatékkal élőkre (van benne egy skrizófrém és két vak).

Pontozás: 10/5,5
Kedvenc szereplő: Misa
Kedvenc rész: 3. rész
Nézd meg:
- Ha szeretsz gondolkodni az élet értelméről és hasonlókról
- Ha birod a betegséges animéket
- Ha tetszett a kritika.
Dal: Meg and Dia - Monster

U.i.: Hát megnéztem. Öszintén azt hittem, meghalt. Vagy legalábbis tragikusabb vég lesz. Viszont nagyon jól lezárták, annyira, hogy ennek tuti nem lesz folytatása... Azért köszi Assassination Clasroom, hogy összekevertelek titeket.
Ja és jesszus, portugália nyert... :/

Anime AjánlókWhere stories live. Discover now