Animés hülyeségek - karácsonyi rész

849 30 17
                                    

Gyerekek, annyi vackot találtam már a neten, hogy az kész. És most nem csak a crachokra gondolok. Annyiszor hallgattam meg ma az Attac on titan openingjét, hogy már szinte fejből tudom.

Mielőtt az alábbi videókat megnéznéd, figyelmeztetnek, totál ki fogják ütni az agyadat. Továbbá minden olvasónak boldog karácsonyt kívánok így utólag is. Kinek hogy telt az ünnepe? Volt még rajtam kívül más elvetemült olvasó, aki animéket nézett a szünetben? Oh, igen, ma még valamikor kint lesz a Kämpher ajánlója is. Hogy is mondjam, egész érdekes egy yurit fogtam ki.

Ha már így beleástam magam a könyvvel kapcsolatos hírekbe, hamarosan egy kilónyi ajánlás fog a nyakatokba zúdulni. Lesznek második évadok, még nyár végén megírt és valamiért ki nem rakott ajánlások és mangák is. Továbbá egy dalválogatás, de azt majd elmagyarázom később. Szerintem nem húzom tovább, kezdjük is el az önkinzás netovábbját:

1. Hatalmas port kavart világ szerte az amerikai elnökválasztás. Én nem nagyon akarok belefolyni a politikába, úgyhogy nem is mondok véleményt az eredményről. Úgyis mindenki megtette már ezt különböző formákban. És, hogy ez hogy kapcsolódik az animék világához? Sajna így:

És itt van még ez is:

Szegény, szegény Attack on titan. Hát miért utálnak téged ennyire? Hát igen, a népszerűség átka.

2. A pocky elterjedése. Gondolom mindannyian ismeritek már ezt a roppant hasznos kis kaját. Én személy szerint már kicsit unom, hogy mindenütt találkozok vele...

3. Hetalia. Igen, ez önmagában felér egy agymosással. Hát még a hozzá készített rajongói animációk. Személyes kedvencem ez a csodálatos szerelmi vallomás. Érdemes megfigyelni bizonyos országok járását.

4. Crack. Ebből is vannak a viccesek meg a WTF kategóriába tartozók. Néha már egészen fájdalmasok is tudnak lenni...

Csodálom azokat, akik ezeket kitalálják.

5. Magyar paródiák. Azért mi is tudunk alkotni. Jó pár híres animét találtam meg így... ilyen... van ezekre megfelelő szavunk?

Na jó, asszem ideje leállnom. Még a végén nem marad itt senki. Ha esetleg valaki itt megtalálta volna a munkáját, utólag is elnézést. Semelyik videó se rossz, olyanokat nem is akartam berakni. Remélem tetszett nektek ez a karácsonyi kis videócsomag, hamarosan jön Kämpfer is.

Anime AjánlókDonde viven las historias. Descúbrelo ahora