Free!

1.5K 69 13
                                    

Vetköző srácok, akik az esetek háromnegyedében vizesek? Na igen, ez a free és a 13. nap.

Történet:

Rövid: Pár fiú, akik imádnak úszni, sokat vetkőznek és lányos nevük van.

Hosszan: Haru imád úszni, de csak gyorsúszásban hajlandó versenyezni. Egyszer régen tett csak kivételt barátja, Rin miatt, aki a váltóverseny után Ausztráliába ment egy úszóiskolába. Azóta eltelt pár év és Haru most két másik régi barátjával, Makotoval és Nagisaval jár egy suliba, ahol nincs uszócsapat. Ám Nagisa mindent megtesz, hogy szervezzen egyet. Gou - Rin huga - is csatlakozik, mint menendzer, továbbà a fiuknak sikerül befűzniük Reit, az atlétika csapatból. Közben találkoznak rég látott barátukkal, aki immár Japán egyik legjobb úszócsapatának tagja...

Szereplők:

Nanase Haru: Enyhén szólva is vízmániás

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nanase Haru: Enyhén szólva is vízmániás. Mindik fürdőgatyát hord és képes bárhol vetkőzni, hogy beleugorhasson a vízbe. Kicsit mogorva és zárkozott.

Matsuoka Rin: Egy nagyszájú, sértődékeny, nyerni akaró srác. Egyesek szerint picit ilyesztő. Régen egy folyton nevető kissrác volt.

Hazuki Nagisa: Egy hiperaktív, enyhén ütődött figura. Makacs, mint az öszvér és képes tök átlagos dolgokat is képes megcsodálni.

Tachibana Makoto: Igazi tyúkanyó (vagyis apó). Pozitívan áll hozzá szinte mindenhez. A csapat békebírója.

Ryugazaki Rei:  Pontos, mindig mindent előre kiszámít. Egy kicsit durcás, néha irigykedik a többiekre.

Matsuoka Gou: Virgonc lány, aki mindenben támogatja a fiúkat. Fiús neve eléggé zavarja, sokan cukkolják miatta. Minden vetközős vagy uszós jelenetnél elmereng a bicepszekről, tricepszekről és egyébb izmokról.

Vélemény:

Húú, de sokat használtam az úszni szót, pedig utálom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Húú, de sokat használtam az úszni szót, pedig utálom. Sokak szerint az anime csak annyiból áll, hogy úszás, vetkőzés helyes fiúk. De ez ennél több. Furcsa, de a sport animéknál összefüggő dolgok vannak a szereplők kinézése, személyisége és egyébb dolgai között. A Free! - ben minden fiút egy állathoz hasonlítanak. Haru egy delfin a gondolkozása és a teknikája miatt. Rin cápa a modora miatt. Nagisa pingvin, mert olyan cuki és gyerekes. Makoto gyilkos bálna, gondolom a védő személyisége miatt, Rei pedig pillangó csak azért, mert egy picit kilóg az úszók világából.
Engem különösebben csak a fiatalkori emlékek fogtak meg, a jelenben játszódó események nekem picit lassan indultak. Azért valjuk be, ezt az animét se a tartalma miatt nézik meg (kivétel erősíti a szabályt). Nem egy olyan kommentet olvastam már indán, ahol azt hajtogatják, bár yaoi lenne. Mondjuk a karakterek felét én is melegnek hiszem titokban, pedig tudom, hogy nem azok.

Pontozás: 10/8
Kedvenc szereplő: Rin
Kedvenc rész: 1. rész + gyerekkori emlékek
Nézd meg:
- Ha nem vágysz egy komoly animére
- Ha szereted a vetkőző fiúkat, akik mindig vizesek
- Ha megtetszett az ajánló
Dal: Császár Előd és Eördögh Alexa - Tiltott szerelem
Csak mert köcsög vagyok és mert magyar nyelvű 🐧🐳🐬

Anime AjánlókWhere stories live. Discover now