Helló mindenki! Ma egy anime filmmel készültem. Ez a 7. nap és a Hotarubi no mori e.
Történet:
A movie egy lány és egy szellem kapcsolatáról szól. Hotaru a nyarat rokonainál tölti, ahol a helyi legendák szerint a várost körbeölelő erdőben szellemek élnek. A kislàny egy nap eltéved, de segítségére siet egy titokhatos madzkos fiú. Amikor azonban megpróbálja megölelni megmentőjét, a fiú gyorsan kitér az útjából. Kiderül, hogy szellem emberi testtel, de ha egy igazi hús-vér ember megérinti, akkor eltűnik. Ezután Hotaru és Gin együtt töltik a nyarat.
A történet kezdetekor a már 16 éves Hotaru siet szeretett városába, hogy újra lássa Gilt. Egész évben a fiú járt az eszében. Ezért is lepődik meg, amikor a fiú is kezd érezni iránta valamit.Szereplők:
Hotaru: Kedves, tipikus japán női karakter. Bár főszereplő, a jelleme nincs kidolgozva.
Gin: Egy vicces és megfontolt karakter, aki csak szeretetre vágyik. Valahogy ő jobban ki lett dolgozva szerintem.
Vélemény:
Maga történet nagyon tetszik. Hangulatos volt, hogy játszottak a fénnyel. Sajna a karakterek ninvsenek jól kidolgozva. Megjelennek benne azok a tipikus japán szellemek, amik inkább hasonlítanak egy fekete vattapamacsra, egy állatra vagy valami teljesen abnormális dologra, mint emberre. Bár én megtartottam volna a barátzónát, de így mégis hangulatosabb lett. Mondjuk azon ki voltam, hogy 10 perccel a movie vége elött bekövetkezik a nem várt vég, utána pedig még 5 percet végig kell szenvedned a szemedet törökgetve és azon gondolkodsz, miért ennyire igazságtalan ez a világ?! Vagy csak én vagyok így vele?
Pontozás:10/5
Kedvenc szereplő: Gin
Nézd meg:
- Ha már úgy is a padlón vagy valami miatt
- Ha kiváncsi vagy egy egyedi szellemes történetre
- Ha megtetszett a kritika.
Dal: Lauren Aquilina - King
ESTÁS LEYENDO
Anime Ajánlók
No FicciónEzt az irkálmányt azért hoztam létre, hogy - mily' meglepő - az animekről is szó essen a wattpadon. Leírom majd a tartalmukat és a szereplőket, plussz a saját véleményemet és ajánlásaimat is. Mindenféle animeről fogok írni, olyanokról is, amiket t...