~ נ.מ נאש ~ (כעבור יומיים)
עברו יומיים, לא מוצאים את לורן. המשטרה גם מעורבת, אבל אין התקדמות.
אני מיואש כל כך, מרוב לחץ אני פשוט אדיש. מה אם משהו באמת קרה לה? לא הייתי צריך לתת לה ללכת.צלצול הטלפון שלי נשמע, עניתי מהר,
״ לורן? ״ הקול שלי היה מחוספס מאי שינה.- ״ הלוואי, זה מייק. בוא מהר, עליתי על דרך לאתר את לורן! ״ הוא התרגש ואני כמובן מהר שמתי חולצה ויצאתי בריצה לביתו.
״ דבר. ״ נכנסתי בסערה לתוך המטבח.
״ אחרי שהיא יצאה מקומה, התקנתי לה תוכנה מסויימת על הטלפון שלה, כדי לאתר איפה היא נמצאת כל הזמן, ושכחתי ממנה לגמרי. בוא רק נקווה שהטלפון שלה עדיין דולק. ״ הוא חייך, למרות זאת עדיין רואים שהוא לא ישן ביומיים האחרונים.
״ קדימה. ״ אמרתי ומייק התחיל לחרבש כל מיני אותיות במחשב.
״ יש לנו את זה! תרשום, מהר! ״ מייק כל כך התרגש, אני מהר הבאתי עט ורשמתי את הכתובת על היד, ויצאנו בריצה לכיוון האוטו. חיפשנו את הכתובת בג׳י-פי-אס, והתחלנו לנסוע.
בדרך התקשרנו למשטרה להודיע להם איפה ניהיה ושיביאו גיבוי, הם אמרו שזה ייקח יותר מחצי שעה. יופי, ממש אפשר לסמוך על המשטרה כשצריך.~ • ~
״ אלו בניינים נטושים, מייק. ״ אמרתי ביאוש.״ לא כאלה נטושים כנראה. ״ הוא שחרר אנחה לאוויר.
״ אתה באמת חושב שמחזיקים אותה שם? ״
״ לא נוכל לדעת בלי לבדוק. ״ הוא אמר בעודנו יוצאים מהרכב ומתחילים להתקדם.
״ הכי חשוב, תיהיה בשקט, ותשמור על קשר עין. ״ הוא אמר ואנחנו נכנסנו בשקט לבית הנטוש.״ מייק! ״ לחשתי,
״ יש שם שומר! ״ סימנתי לו.״ אוקיי, תראה מה נעשה, אני אלך לצד השני, אתה תגרום לו לבוא לפה, ואני אבוא מאחוריו עם .. ״ הוא חיפש משהו בסביבה ומצא מוט ברזל,
״ עם זה, ואהמם אותו, סגור? ״״ סגור, שמור על עצמך. ״ אמרתי והוא רץ בשקט לצד השני של הבית.
~ שעה לפני כן, נ.מ לורן.~
קורקטיבו שוב נכנס לחדר, אני כאן כבר יומיים.
איך הסיפור הזה הולך להסתיים הפעם?
״ מה אתה הולך לעשות לי...? ״ שאלתי בפחד, הדמעות הציפו את עיניי.״ אל תדאגי, אני הולך לפגוע בך. ״
״ זה לא אמור להיות הפוך? אתה אמור להגיד: אל תדאגי, אני לא הולך לפגוע בך. ״ התחלתי לדבר,
YOU ARE READING
Trust
Fanfiction״ אמון, הא? ״ ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• ספר המשך לסיפור האהבה של לורן ונאש מצפון קרוליינה. הספר הוא ספר ההמשך לספר: I'm Sorry (Nash Grier) (אי אפשר לקרוא את הסיפור מבלי לקרוא את הספר הראשון) *לורן ונאש מכים שנית. כל הזכויות...