👉🏻I'm Sorry (Nash Grier) הספר הראשון👈🏻
רק מזכירה שזהו ספר המשך ולא תוכלו להבין אותו אם לא קראתם את הספר הראשון.תהנו! ❤️
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~אני מצטער כל כך, לורן, אני מצטער, בבקשה אל תלכי.. ״
בכיתי לתוך ידיה הרכות, ואז...נשמע צפצוף ..
הטלפון שלי, מפריע לי וצורם באוזניי. התעלמתי לגמרי, אני חייב שהיא תתעורר..״ אני צריך אותך, לורן, אני צריך אותך! אל תלכי כשאני צריך אותך! אני אבוד בלעדייך, אני כלום, אני חסר קיום. את לא יכולה למות עכשיו! ״
ליטפתי את ידה ברכות, ודמעה קטנה נפלה עליה.~ נ.מ לורן ~
איפה אני? הכל פה שחור. אני לא רואה כלום, אני עיוורת?? לא.. אני לא מצליחה לפתוח את העיניים! מה קורה פה?
מה קרה? רגע.. הדבר האחרון שאני זוכרת היה הריב עם דניאל, ואז יצאתי החוצה, לכביש ו... לא! אני מתה?? ככה זה כשמתים?
הרגשתי טיפה חמה זולגת עליי אבל לא ממש הבנתי איפה, ואז התחלתי לשמוע,
״ אני צריך אותך, לורן, אני צריך אותך! אל תלכי כשאני צריך אותך! אני אבוד בלעדייך, אני כלום, אני חסר קיום. ״ שמעתי קול מוכר. מה זה..? נאש?״ אני אוהב אותך לורן, אני צריך אותך, אני צריך אותך קרוב אליי, את כל החיים שלי, את הכל בשבילי, הלוואי שידעת את זה. ״ שמעתי את קולו השבור, ולפתע קלטתי אור, אור חזק בקצה, הוא היה בוהק, כל כך בוהק ומסנוור. רציתי להתחיל ללכת, אבל זה היה כל כך קשה.
״ לורן.. תתאמצי, אם את שומעת, תעשי הכל כדי לצאת מזה, אני צריך אותך פה, איתי, בבקשה! אני בטוח שאת מנסה, ואני בטוח שאת שונאת אותי, אבל אני רוצה שתדעי את כל האמת, מגיע לך לדעת את האמת!! בבקשה, לורן, אני אוהב אותך כל כך. ״ הוא בכה.
לאיזה אמת בדיוק הוא מתכוון?התחלתי ללכת, לרוץ, ניסיתי בכל כוחי, ברקע נשמע קולו של נאש, מה שנתן לי יותר מוטיבציה להצליח.
בעודי רצה שמעתי צפצוף צורם, זה אומר שמתתי?
המשכתי לרוץ בכל הכוח, אני לא יכולה למות, אני לא יכולה למות סתם ככה!
רצתי ורצתי ורצתי.. בלי להפסיק, הצפצוף התחזק,
״ רופא! מישהו?! ״ שמעתי צעקות.
אני לא יכולה למות עכשיו! אני רצה אל האור.. לא ידעתי שהוא כל כך רחוק.
לא יכלתי יותר, לא החזקתי את עצמי עומדת והרגשתי כיאילו אני נופלת, חזק, מכה את ראשי על הרצפה.
תמונות עברו בראשי.. כל חיי חולפים מול עיניי, כל הרגעים הטובים והרעים..
ואז..
האור נכבה.
״ לא!! לא! לורן.. בבקשה.. ״ שוב שמעתי קולות,
״ לורן, תחזיקי מעמד, את חייבת, לורן!! ״ קולו של נאש נשמע באוזניי
אני חייבת, אני חייבת! אני רצה ורצה ורצה.. אני רצה כמה שאפשר, אני אפילו לא יודעת לאיפה.
YOU ARE READING
Trust
Fanfiction״ אמון, הא? ״ ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• ספר המשך לסיפור האהבה של לורן ונאש מצפון קרוליינה. הספר הוא ספר ההמשך לספר: I'm Sorry (Nash Grier) (אי אפשר לקרוא את הסיפור מבלי לקרוא את הספר הראשון) *לורן ונאש מכים שנית. כל הזכויות...