~ • ~ (כעבור כמה ימים)
״ נו לורנסיטה, איך היה הדייט השני עם אוסטין?! ״ ג׳ו קפצה עליי בחיבוק ומסרה לי בוקר טוב.״ איי.. ג׳ו ג׳ו את לא מאמינה איזה חמוד הוא! הוא פשוט מתוק, כל כך אדיב ואכפתי ומתחשב, באמת. ״ התרגשתי כל כך.
״ והכי חשוב, הוא אוהב אותך! ״ היא קפצה מהתלהבות וכך גם אני.
~ נ.מ הייס ~
״ איי.. ג׳ו ג׳ו את לא מאמינה איזה חמוד הוא! הוא פשוט מתוק, כל כך אדיב ואכפתי ומתחשב, באמת. ״ לורן התרגשה.״ והכי חשוב, הוא אוהב אותך! ״ ג׳ו קפצה מהתלהבות וכך גם לורן.
ברחתי מהמקום לפני שהן יספיקו לראות שהייתי שם וצותתי להן, ברחתי ישר לנאש. מחובתי כאח קטן לדבר איתו על זה, ואני מכיר אותו, אני יודע שוא סובל מאוד עכשיו.
״ נאש. ״ הגעתי לכיתתו והתיישבתי לידו, הוא ישב לבד.״ הייס. ״ מלמל. אין לו חשק לכלום, בטוח.
״ איך אתה? ״
~ נ.מ נאש~
״ איך אתה? ״ שאל הייס.״ איך אני? אני בסדר. למה אתה שואל? ״ ניסיתי להסתיר את פצצת הרגשות שמחכה להתפוצץ אצלי בבטן.
״ סתם.. תקשיב, רק רציתי להגיד לך שלורן התחילה לצאת עם אוסטין, ונראה שהיא ממש בעיניין שלו. חשבתי שמגיע לך לדעת. ״
״ ממש, ממש בעיניין שלו? ״ חששתי.
זהו, איבדתי אותה והפעם באמת לתמיד.
״ אתה יודע מה? לא אכפת לי. ״ הכחשתי. בטח שאכפת לי!״ לא אכפת לך? ״ הייס שאל בפליאה.
״ לא. אני יוצא עם שלבי עכשיו, אז זה לא אמור להציק לי. ״
״ ומה עם זה שאתה ולורן שוב תצטרכו להיפגש לבד לבוגר-מתבגר? ״ שאל בלעיגה.
״ מה?! שוב זה?! ״ זעמתי,
״ כן, המורה שלנו דיברה על זה לפני כמה זמן, שלכם לא? ״
״ לא היה לנו שיעור איתה כבר שבוע, עכשיו יש, אז אני מניח שהיא הולכת לספר לנו על זה עכשיו. ״ נאנחתי ביאוש.
״ יהיה בסדר. ״ הייס אמר טופח על שכמי.
״ מה אעשה? איך להתנהג איתה? ״ הייתי מיואש לחלוטין.
״ תתנהג רגיל, כיאילו לא קרה כלום. ״
״ אתה בטוח? ״ היססתי.
״ במיליון אחוז. ״ אמר.
~ • ~ (מאוחר יותר באותו היום, נ.מ לורן)
״ מייק! תגיד ג׳ייד לא מקנאה שיש לך מתבגרת ואתה צריך שוב להיות איתה לבד? ״ קרצתי לו.
YOU ARE READING
Trust
Fanfiction״ אמון, הא? ״ ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• ספר המשך לסיפור האהבה של לורן ונאש מצפון קרוליינה. הספר הוא ספר ההמשך לספר: I'm Sorry (Nash Grier) (אי אפשר לקרוא את הסיפור מבלי לקרוא את הספר הראשון) *לורן ונאש מכים שנית. כל הזכויות...