Bu yaşananlara rağmen güzel bir uyku uyumuştum. Gözlerimi açtım. Açar açmaz bir sigara yaktım. Gözlerimi ovuştururken "Günaydın" dedi arkadaki kız.Ona dönerek "Günaydın.iyi misin ?"dedim." Bir tane sigaram olsa daha iyi olurdum. " dedi gülerek.Bir dal ve çakmakla sigarayı uzattım." Adın ne ? " dedim."Ayda" dedi Senin ?.Bende Selim.Arabanın yanından zombiler geçiyordu. Dünki yaptıklarımdan sonra artık o kadar çok korkmuyordum. Ayda uzun kıvırcık saçlı , ela gözü 1.70 boylarında 65li kilolarda güzel bir kızdı. Birden sohbete daldık.
-Kimdi onlar ?
+Tanımıyordum. Yolumuzu kestiler. Eşyalarımızı istediler. Babam karşı çıktığındaysa annemi ve babamı öldürdüler. Ardından benide öldürecekleri sırada sen yetiştin. Teşekkür ederim.
-Önemli değil.Üzüldüm anne ve baban için. Tüm bunlar ney ? Ne bu zombiler nasıl oldu ?
+Tüm dünya çapında geçen hafta başladı. Bizim ülkemizdeyse 2 gün oluyor.3 virüsün birleşimiyle oluştu.
-" Ne bu virüsler ? " diyerek meraklı ve sinirli bir şekilde atıldım.
+Birini bilmiyorum. Fakat diğer 2 virüsün Kuduz ve HIV virüsü oldugunu söyledi babam. Babam doktordu. Kuduzun verdigi vahşilikten dolayı böyle vahşiler ve öldürme güdüsü besliyorlar. Diğer 2 virüslede birleşince dahada vahşi ve tehlikeli oluyor. Fakat HIV virüsünden dolayı cok yasayamıyacaklar. Belli bir ömürleri var. Yaklaşık 6-7 ay sonra ölücekler. Tabi tüm dünyaya bulaşırsa bu o kadarda iyi birşey değil.Ve bir insanı ısırdıklarında artık dönüş yoktu.Şaşkınlık ve merakla dinliyordum. Dünya nasıl böyle bir cehenneme dönmüştü. Koskoca dünyayı bir virüs mü bitirecekti ? Kendi kendime düşüncelere dalarken dördüncü sigaramı yaktığımı farkettim.
-Peki bunun bir çözümü yokmu ?
+Şuanlık yok. Varsada ben bilmiyorum. Olsada şuanda onu yapacak kişinin yaşadıgını sanmıyorum.
-Peki ne yapıcaz ? Ölmeyi mi beklicez ?
+Hayır onların ölmesini beklicez.Mantıklıydı. Zaten 6-7 ay ömürleri vardı.Bir şekilde bu süreyi onlardan saklanarak kaçarak doldururduk. Fakat asıl sorunun zombiler değil insanlar oldugunu düşündüm. Zombilerden kaçabilirdikte peki ya insanlardan ?
Not = Merhaba arkadaşlar hikayenin gidişatı hakkında yorum yapıp mesaj atabilirsiniz ki hikayenin iyi ve kötü noktalarını göreyim.Oylamayı unutmayın.Keyifli okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Salgını (Düzenleniyor)
Mystery / ThrillerKorktuğu için çıkarmıştı silahını , zarar vermek istemiyordum onlara. Komutan'a doğru doğrultmaya çalıştı silahını fakat Ozan ikisinide neredeyse şarjörün yarısını boşaltarak öldürmüştü." Napıyorsun lan ? " diye bağırdım Ozan'a. "Ben yapmasam o yapı...