Gücüm tükenmişti artık. Kolum ise çoktan tekrardan kanamaya başlamıştı. Tüm yükümü Kadir'e vermiştim , kendimde dahil ve yürümeye devam ediyorduk. Başarmalıydık artık , bu kadar gelmişken olmazdı.En azından Ayda'yı son kez görmeliydim.Up uzun çam ağaçlarının arkasındaki evimizi gördük. Komutan arkasını dönerek güldü sadece. Benimse yüzümdeki hüzünün yerini kocaman bir umut ısıgı kaplamıştı. Ağaçlardan sağa doğru döndüğümde , günlerdir görmediğim Ayda , kapının önünde elindeki bıçakla toprağı eşeliyordu.Bir kaç adım daha adım attık eve doğru. Sonunda görmüştü ki , kafasını kaldırdığında onunda yüzünde umutsuzluğu görmüştüm. Elindeki bıçağı bir tarafa atarak üzerime doğru koşmaya başladı. Kadir ne oldugunu anlamıs olucak ki yanımdan çekilmişti fakat yinede dengede durmam icin tek eliyle tutuyordu. Ayda tüm gücüyle boynuma sarıldıgındaysa Kadir bırakmıştı elimi. Bense tüm vücudumu Ayda'ya bırakmıstım. Onun sarılması bana o kadar huzur vermişti ki koluma carpmasına ragmen acıyı hissetmemistim resmen. Simsiyah kıvırcık saçları burnumun dibindeydi. Tüm gücümle çekiyordum onun kokusunu. Aylardır yıkanmamamıza rağmen o kadar güzel geliyordu ki kokusu , onu binlerce çiçeğin olduğu bir bahçede bile bulabilirdim. Boynumdan ellerini çekip gözlerime baktığındaysa kocaman , büyük ela gözleri karşımdaydı.ip ince dudaklarını yavaş yavaş bana doğru yaklaştırıyordu.O her yaklaştıgında , kalbim dahada hızlı atıyordu. Dudaklarımız buluşmuştu , resmen yeni bir lezzet keşfetmiştim o an.Hayatımda yediğim en güzel yemeklerden bile güzeldi o tad ve an.Bir kaç saniye sonra geri çekilmişti fakat ben hiç bitmemesini istiyordum. Dudaklarını , dudaklarımdan ayırdığındaysa boşlukta gibi hissettim kendimi. Ayaklarım tutmaz gibi oldu , bir an düşücekmiş gibi oldum ama Ayda tutmuştu kolumdan." Bir şeyin mi var senin ? " dedi Ayda." iyiyim. " dedim. Kolumu görmüştü ne kadar göstermemeye çalışsamda." Koluna ne oldu ? " diye bağırdı Ayda." iyiyim dedim ya. " diyerek geçiştiriyordum. Ayda tekrar birşey söyleyeceği anda tekrardan dengemi kayberek düşücektim fakat Ayda yine tutmuştu." içeri geçebilir miyiz ? Çok yorgunum. " dedim. Ayda diğer koluma girerek destek verdi yürümem için.
Evimizin önündeki , tahtadan merdivenlere oturduk Ayda ile.Ali çoktan sesleri duymuş dışarı gelip Komutan ile selamlaşmıştı. Ayda'nın aklı hala kolumdaydı ve vazgecicek gibide degildi. Sürekli " Ne oldu ? Nasıl oldu ? " diyip duruyordu.
" Neden bu kadar geç kaldınız ? " dedi Ayda.
" Kaza yaptık. " dedim
" Ne kazası ? Nasıl ? " dedi Ayda meraklı bir tavırla.
" Bizde anlamadık , lastige cam kırıkları girdi yolda. " dedim.O esnada Ayda'nın gözleri Komutan'ın bulundugu yerdeydi.
" Asena ? " dedi Ayda. Sesinde daha önce hic duymadıgım hüzün ve sinir vardı." Kim yaptı ? " dedi.
" Ben. " dedim.
" Anlamadım. " dedi Ayda.Daha fazla uzatmadan yaşadığımız tüm olayı anlattım Ayda'ya.Yaşadığımız talihsizlikleri. Arabamız gitmişti , bu çok kötü olmuştu bizim için hele ki burdan gitmeyi planlayan biri olarak elim kolum bağlanmıştı.
" Bu kim ? " dedi Ayda , Kadir'i göstererek. Anlattım onuda." Güveniyor musun ? " dedi Ayda. Kocaman gözlerini dikmiş vericegim cevabı bekliyordu. Güzelliğinden konsantre olamıyordum söylediklerine. Sadece anladıgım kadarını anlıyorum ve sadece agzıma gelen kelimeleri söylüyordum. Garip bir şekilde " Güvenmiyorum. " dedim." Burada işi ne o zaman ? " dedi Ayda sorguya çekermiş gibi." Bilmiyorum. " dedim kafamı ellerimin arasına alıp , aşşağıya bakarak." Ne demek bilmiyorum. Güvenmediğin birinin burada işi ne. " dedi Ayda." Eczaneden nasıl kaçtığımızı anlatmıştım hatırlıyor musun ? " dedim. Ayda bir kaç saniye düşündükten sonra , " Evet. " dedi." Bu fikri bulan oydu. " dedim." Garip bir şekilde onda birşeyler seziyorum. Zeki birine benziyor. " dedim." Yani , sadece kullanmak için mi yanında getirdin onu. " dedi Ayda. Pür dikkat kesilmiş Ayda'ya bakıyordum sinirle. Fakat bir kaç saniye sonra söylediği şeyin doğru olduğu kanısına vardım. Doğru söylüyordu , güvenmiyordum ona veya güvendiğim için getirmemiştim onu buraya. Fikirlerinden yararlanmak için getirmiştim onu yanımda. Kendime inanamamıştım. Nasıl birine dönmüştüm böyle ? Kendi çıkarlarım için ne zamandan beri insanları kullanır olmuştum ? Hüsrana kapılmıştım. Tabi Ayda'da öyle." Ben , Asena'nın yanına gidiyorum. " dedi Ayda , elini elimden çekerek. Kadir'e baktım , bir kenara çekilmiş kitap okuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Salgını (Düzenleniyor)
Mystery / ThrillerKorktuğu için çıkarmıştı silahını , zarar vermek istemiyordum onlara. Komutan'a doğru doğrultmaya çalıştı silahını fakat Ozan ikisinide neredeyse şarjörün yarısını boşaltarak öldürmüştü." Napıyorsun lan ? " diye bağırdım Ozan'a. "Ben yapmasam o yapı...