03.09.2018
Şu an deliksiz bir uykunun içindesin, kim bilir? Yanında olduğumu hissetmiyorsun bile.
Tam bir yıl oldu.. Ve ben her gün, uyanacağını düşünerek geceye gözlerimi yumdum fakat sanırım artık bu düşüncemden vaz geçmeliyim?. Belki...
Hatırlıyor musun ilk karşılaştığımız günü? İkimiz de birer çocuktuk.
Yedi yaşındaydık ve yeni taşındığımız mahallenin parkında, herkes bulaşıcı bir hastalık taşıyormuşum gibi benden kaçarken, sen benimle ilgilenmekle meşguldün.Göremediğim için yanımda annem olsa da, benimle ilgilenmen hoşuma gitmişti.
O zaman, çocuktum. Sonrasında her karşılaştığımızda adını, sesini duyunca içimde oluşan tarifi imkansız duyguyu, benimle arkadaş olduğun için duyduğum minnetten kaynaklandığını düşünüyordum.
Şimdi anlıyorum, kalbimin etrafındaki sızı sen uyurken bile geçmiyor hâlâ...
Yaşıtlarımdan farklı hissetmemem için normal okula gönderildiğimde, yanımdaydın.
Aynı okula başlamıştık, ailelerimiz aynı sınıfta olmamızı istemişlerdi.
Beni hiç farklı hissettirmemiştin, bazen mahcup olsam da sen çoktan elim ayağım olmuştun.
Fakat herşeye rağmen güzeldi, güzel hissettiriyordun.
Bana, Gözlerin olacağım Bam, dediğinde, bilemezdim bu şekilde olacağını.
Y/N: Bu sefer biraz farklımsı(?) bir kurguyla geldim. Kaç kez denememe rağmen, uzun diye başladığım her Jungkook hikayesi yarım kaldı ve ben 2016 Mart'ında kendi kendime alliekookie bebeğim için bir Jungkook hikayesi yazacağım diye söz vermiştim çünkü yazmak istiyordum, her ne kadar başaramasam da.. Umarım bunu güzelce tamamlayabilirim. Herşey için şimdiden teşekkür ederimmm~ Umarım beğenirsin/iz.♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYE WANT YOU [ Jeon JungKook ] ✔
Fanfiction"Gözlerin olacağım Hye Bam," dediğinde, bilemezdim bu şekilde olacağını. [[ 26.07.2016 -> 22.04.2019 ]] to @alliekookie by @swaggerdandy | Tüm Hakları Geceyi Aydınlatan Yıldızda Saklıdır.