08.09.2011
Hatırlıyor musun, Jungkook?
Orta okulun son yılında bir gün okula gelmemiştin.
Ben ilk defa bu kadar yalnız hissetmiştim.
Sanki sen yanımda yokken herşey değişecekmiş gibi, dünya başıma yıkılacakmış gibi...
Ve yanılmamıştım.
Hislerim asla beni yanıltmazdı, ki zaten en çok korktuğum şey de buydu.
Kötü hissetmekten korkardım.
Ama sekiz yıldan beri ilk defa kötü hissetmiştim, sen yanımdayken bu mümkün olmuyordu çünkü.
Beni güvende hissettiriyordun, kendimi dokunulmaz hissediyorum.
Çünkü sen varken kimse yaklaşamıyordu, her ne kadar aşağılayıcı sözler sarfetseler de.
Ama o gün farklıydı.
O gün, sadece aşağılamakla kalmamışlardı.
O gün, bana yaklaşmışlardı.
Çünkü o gün, sen yoktun.
Nöbetçi öğretmenin yardımıyla, servisi beklediğimiz alana gitmiştim.
Eğer sen olsaydın, seninle gidecektim o alana.
Ve Saera servisin bahçe dışında beklediğini söyleyip beni bilmediğim yere götüremezdi.
Ve daha sonra orada beni bekleyen bir grup öğrenci tarafından aşağılanıp tartaklanmaz, görmediğim için üzerime bilmediğim kokulu bir şeyler dökmezlerdi.
Ve ben hayatımda ilk defa o gün, cigerlerim sökülene kadar ağladım.
İlk defa seni çok özledim.
Ama dizi çekmiyorduk, Jeon Jungkook.
Yerimden kıpırdamadan saatlerce seni beklesem de, gelmeyeceğini biliyordum.
Beni onların elinden kurtarmayacağını da.
Çünkü o gün, güzel şeyler hissetmemiştim..
Sanırım Jeon elimde büyüyen sıpa Jungkook 19 oldu tam olarak..(ona göre 20...) Büyüdü ciddili ve ben tuhaf hissediyorum uhuhu jxnxbxjs Her neyse, yine de iyi ki doğmuş işte ㅋㅋ ⤵
Ne kadar da hikayedeki orta okul öğrencisine benzeyen bir Jungkookie~ ㅋㅋ ♡ jxnxns ⤴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYE WANT YOU [ Jeon JungKook ] ✔
Fanfiction"Gözlerin olacağım Hye Bam," dediğinde, bilemezdim bu şekilde olacağını. [[ 26.07.2016 -> 22.04.2019 ]] to @alliekookie by @swaggerdandy | Tüm Hakları Geceyi Aydınlatan Yıldızda Saklıdır.