13.09.2012
Liseye geçmiştik, yine aynı okul ve aynı sınıftaydık.
Annem, başıma tekrar aynı şeylerin gelmemesi için özel okula göndermek istemişti.
Fakat bu sefer ben istememiştim.
Senden ayrılmak istememiştim, özellikle Han nehri kıyısındaki o günden sonra.
Söz vermiştin, yanımdan ayrılmayacaktın çünkü.
Sana güveniyordum, kendime güvenmediğim kadar.
Annem her ne kadar ısrar etse de, çalıştığımın karşılığı olarak seninle aynı liseyi kazandığımda bir şey diyememişti.
Sen de ona, benimle ilgileneceğine söz vermiştin, yoğun ısrarlarımız sonucu zorla kayıt yapmaya gidebilmiştik.
Müdür benim görmediğimi öğrenince, yapamayacağımı söyleyerek kestirip atmıştı.
Yanımda sen vardın ve bir de annelerimiz tabii.
Bir şey bilmeden yargıladığı için, müdürü sevmemiştim.
Sen yapabildiğimi söylediğinde annem resmen nutuk çekmişti ki, zorla ikna olmuştu.
Ve ardından beni minik bir sınava tabii tutacağını da eklemeyi unutmamıştı.
Korkmuyordum, çünkü sayende gören bir insanın yaptığı çoğu şeyi yapabiliyordum.
Aynı gün içerisinde birkaç öğretmenin gözetmenliğinde ufak bir mülakata tabi tutulduğumda, şaşkınlık nidalarını duyabiliyordum.
Tahtaya yazı bile yazmıştım, ki hepsi senin sayendeydi.
Bana sen öğretmiştin.
Sınavları geçip o okulda okuyabileceğimi söylediklerinde, benden daha çok sevindiğine emindim.
Annelerimizin arkasından yürürken elimi tutup kulağımda nefesini hissettiğimde, sesini duymuştum.'Artık liseliyiz Bam.'
Ses tonun çok heyecanlı geliyordu ve kıkırdayıp başımı sallayarak cevaplamıştım seni.
'Bunu kutlayalım mı?' Dediğinde heyecanla 'Nasıl olacak o?' Diye cevaplamıştım, zira annelerimizden gizli bir şeyler yapamazdık şu sıralar.
Kıkırdamanı duyduğumda, aklından geçenleri merak ediyordum ve sesini duydum.'Bana güven, çok güzel olacak.'
Derin bir iç çekip avcunun arasındaki elimi daha da sıkarak kıkırdamaya devam ettin.
Sana güveniyordum, Jungkook.
Sana her şeyinle güveniyordum,
Çünkü seni seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYE WANT YOU [ Jeon JungKook ] ✔
Fanfiction"Gözlerin olacağım Hye Bam," dediğinde, bilemezdim bu şekilde olacağını. [[ 26.07.2016 -> 22.04.2019 ]] to @alliekookie by @swaggerdandy | Tüm Hakları Geceyi Aydınlatan Yıldızda Saklıdır.