Hoofdstuk 13
POV Lara
Harry werpt me een dodelijke blik toe maar die negeer ik. 'Waarom Lara?' vraagt Niall. Zijn ogen staan geschokt, net als die van Liam. 'Ik was gewoon ongelukkig oké?' Ik sta op en been boos naar boven. Met een klap trek ik mijn kamerdeur dicht.
-
'Wie is daar?' roep ik als iemand op mijn kamerdeur bonst. 'Niall,' krijg ik terug. Zuchtend sta ik op en loop naar de deur. Ik haal hem van het slot en laat Niall binnen. We gaan beiden op het bed zitten en Niall houdt me een dienblad voor. 'Je had nog niks gegeten dus ik heb wat voor je meegenomen. Het is kebab en we hebben er wat wortels bij gedaan, krijgen we ook nog wat groente binnen,' lacht Niall. Ik trek het dienblad op schoot en begin gulzig te eten.
In ongeveer vijf minuten heb ik de berg voedsel naar binnen gewerkt en zet ik het dienblad op de grond. 'Dankje Niall.' Ik geef hem een knuffel en glimlach naar hem. Hij staat op en loopt naar de deur. 'Kom je zo beneden? We gaan een film kijken,' zegt hij voor hij mijn kamer verlaat. 'Ja, is goed. Kom er zo aan,' antwoord ik en sta op.
Ik plof tussen Louis en Niall in op de bank. 'Let the film begin!' roept Louis en Liam start de film. Ik let niet echt op de film. Mijn blik glijdt de hele tijd naar Harry, zijn bruine krullen, zijn mooie lippen en zijn groene ogen die mij telkens vol haat aankijken.
-
De film is afgelopen en ik sta op, werp nog een laatste blik op Harry, die absoluut niet op mij let, en loop dan naar boven. Eenmaal in mijn kamer aangekomen kleed ik me om, poets mijn tanden en kruip in bed om te gaan slapen.
~Time skip van twee weekjes~
Louis en ik zijn inmiddels best close geworden. Niall en Liam zijn ook heel aardig voor me. Vandaag gaan we naar de kermis, ik heb er echt zin in! Louis en Niall zijn heel enthousiast over dat evenement, Liam lijkt het ook wel leuk te vinden en Harry is nog altijd chagrijnig. We zijn op dit moment onderweg.
-
Louis zet ons af voor de ingang en rijdt met de auto naar de overkant van de weg. Harry loopt de kermis al op. Hij heeft echt een hekel aan mij geloof ik... Als hij hem heeft geparkeerd loopt hij terug en steekt de weg over. Vanuit het niet komt er een auto aan. Hij rijdt Louis hard omver. Nee wacht, het is een zij. Ik zie een meisje met blond haar en een zonnebril achter het stuur van de Land Rover. Ze rijdt weer achteruit, draait om en haast zich hier weg. Ik zie hoie Niall een foto neemt van haar wagen.
POV Onbekend
Louis steekt de straat over en meteen druk ik het gaspedaal in. Met een kleine3 seconden knal ik met ruim 80 kilometer per uur tegen hem aan. Had hij niet met dat wijf moeten gaan. Hij had moeten kiezen! Ik rijd weer achteruit en draai mijn auto om zodat ik hier weer weg kan. In de spiegel zie ik dat Lara bij Louis neer knielt. Heel even, heel even maar, denk ik aan die keer dat we samen met de poppetjes speelden. Toen kwam papa binnen en stuurde me weg. Nu is hij dood, door haar. Ze is er voor gestraft, maar het was niet genoeg. Zo makkelijk komt ze er niet van af!
De Vraag Van Vandaag: Waar ben je nu?
Mijn Antwoord: Op mijn kamer.
JE LEEST
I'm a Tomlinson ||1D Fanfic|| (Voltooid)
FanfictionWAARSCHUWING! In dit boek komt self-harm voor! Niet dat het heel heftig is wat je leest... Je leest alleen dat iemand sneeën op de pols van een ander ziet en dat die persoon het dan deelt met de rest zodat iedereen er op kan letten dat ze zichzelf n...