I'm a Tomlinson - 1

592 21 1
                                    

POV Lara (5 jaar oud op dit moment)

Samen met Julia speel ik in de speeltuin. Zonder er bij na te denken glij ik van de dichte glijbaan naar beneden, recht in de armen van een man. Een man die ik niet ken. Hij tilt me op en legt een hand over mijn mond. Verbaasd lig ik in zijn armen terwijl hij met me weg loopt. 'Lara!' hoor ik mijn vriendinnetje Julia nog roepen en dan belandt ik in een zwart hol. Volgens mij een busje. De man bindt me vast met een stuk touw en plakt een stuk tape over mijn mond.

Na een lange tijd van hobbelen en schudden stopt het voertuig. De deur schuift open en de man tilt me eruit en brengt me naar een huis. Zijn huis? Het is een groot huis, dat is zeker. We gaan 4 trappen op en dan een kleine deur door. Hoe hoog zal hij zijn? 1 meter 60 ofzo? Echt een klein deurtje dus. De deuren thuis zijn echt veel hoger!

Met mijn lengte van 110 centimeter zou ik er makkelijk door kunnen maar de man moet bukken. 'Goed, Ik ga je nu losmaken. Je gilt niet, protesteert niet en probeert niet te ontsnappen. Begrepen?' De man klinkt vriendelijk maar dringend dus ik knik maar. Hij zet me op het bed en maakt de touwen los. Tot slot trekt hij de tape los. Een klein gilletje ontsnapt uit mijn mond en ik sla mijn handen voor mijn mond. Zowel door mijn gil als door het feit dat mijn lippen branden door de tape die er zojuist vanaf is getrokken. De man kijkt me streng aan en begint dan met praten:

'Oké Malu luister goed. Mijn naam is John en vanaf nu leef jij hier. Dit is je kamer en achter die deur daar,' Hij wijst een deur aan. '...zit de badkamer. Jouw badkamer. Vet cool toch!? Je eigen badkamer! Je luistert maar gewoon naar wat ik je vertel en dan komt alles heus goed.' 'Maar meneer, ik heet Lara en ik wil naar papa en mama en Louis,' zeg ik zacht, bang dat hij boos zal worden. 'Bij deze is je naam veranderd naar Malu. Papa, mama en Louis zullen je heus niet missen!' zegt hij. Zijn stem klinkt lief en overtuigend maar ergens weet ik dat ik hem nooit, maar dan ook nooit moet gaan geloven!

I'm a Tomlinson ||1D Fanfic|| (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu