I'm a Tomlinson - 19

277 13 6
                                    

Hoofdstuk 19

POV Lara

Samen met Harry loop ik Louis' kamer binnen. 'Hey Louis,' zucht ik als ik naast hem ga zitten. 'Hey Laar, hey Hazz.' Louis doet zijn ogen open en kijkt ons aan. 'Dag Lou.' 'Hoe gaat het Louis?' vraag k terwijl Harry me gebaart op te staan. Ik sta op en Harry gaat zitten, waarna hij me op zijn schoot trekt. Oké? 'Goed, en met jullie?' 'Gaat wel, kan beter,' antwoord ik. 'Met mij gaat het wel goed,' mompelt Harry. 'Waarom gaat het niet goed dan Lara?' vraagt Louis nieuwsgierig. 'Omdat die krullenbos hier me niet vertrouwt, of niet durft te vertrouwen en dat doet pijn,' mompel ik. 'Oh c'mon Harry. Vertrouw haar. Ze doet je heus niks hoor!' roept Louis uit. 'Ga jij me nu vertellen wie ik moet vertrouwen? Jij vertrouwt mensen veel te snel Louis!' snauwt Harry. 'Jongens, ga nou alsjeblieft geen ruzie maken!' kom ik tussenbeide. 'Waar slaat dat nou weer op?!' 'Ben je nu alweer vergeten wat er met Eleanor gebeurde? Hoe ze je kapot maakte?' Op beide gezichten is een boze uitdrukking te zien. Louis trekt zijn mond open om iets terug te schreeuwen maar op dat moment gaat de deur open. 'Is alles in orde hier?' Het is de balie-vrouw. 'Hé, jij mag hier helemaal niet komen!' Ze drukt op één of ander knopje op een kastje dat ze uit haar zak haalt en binnen een minuut lopen twee bewakers de kamer in. 'Meekomen jongedame.' Ze tillen me op en nemen me mee. 'Hé! Breng haar terug!' roept Louis boos. De mannen lopen een paar meter terug en zetten me dan weer op de grond. Verbijsterd blijf ik staan.

'Wat was dat?' Louis' stem haalt me uit mijn gedachten. 'Oh, ik ben hier niet welkom. Ik mag hier eigenlijk niet komen,' mompel ik en zak weer op Harry's schoot. Harry legt hem uit hoe we binnen zijn gekomen.

'Lijstje?' Louis kijkt ons verbaasd aan.

'Ja, het management zal dat wel hebben gedaan...' mompelt Harry.

'Lara, kun jij wat voor me doen?'

Ik kijk hem vragend aan.

'Kun jij mijn mobiel uit het kastje daar zo halen?' Hij wijst naar een kastje aan de andere kant van de kamer. Ik sta op en loop erheen. Na even zoeken zie ik zijn mobiel en haal hem eruit om hem aan Louis te geven.

Telefoongesprek van Louis(L) en het management(M):

M: Hey Louis!

L: Hey, ik had even een vraagje he, waarom mag Lara niet bij mij komen?

M: Oh oh, dit had ik al verwacht. Ten eerste, ze heet Malu en is dus níét je zusje. Ten tweede, ze is een moordenaar en ik wil niet dat ze jou dadelijk ook vermoord.

L: Ten eerste, ze heet Lara en is wél mijn zusje. Ten tweede, ze vermoordde Zayn om mij te redden en zal me dus nooit vermoorden.

M: Wie zegt dat ze dat echt nooit zal doen?

L: Ik. Als ze in staat is om iemand te vermoorden alleen maar zodat iemand mij geen pijn doet, zal ze mij zeker niet vermoorden! En bovendien, ze wist niet dat ze mij pijn zou doen door Zayn te vermoorden!

M: Nu heb je een punt. Maar he, ze kan ook liegen!

L: Simon, je kent mij toch?

M: Ja, duh-uh

L: Dan ken je haar ook. We zijn vrijwel hetzelfde!

M: Dat zegt niks, Tomlinson!

L: Oh jawel hoor! Denk je dat ik uit eigen wil iemand zou vermoorden?

M: Nee, daar ben je veel te aardig voor.

L: Dan zou Lara dat dus ook niet doen.

M: ...

L: En toen stond je met lege handen.

M: Oké, ik zal even langs komen maar, eerst wil ik Lara even spreken.

L: Oké, zolang je niks naars tegen haar zegt...

M: Beloofd.

Louis geeft mij de telefoon aan en ik houd hem voor me, gezien het feit dat hij op de speaker staat.

(Lara: La, Simon: S, Louis: Lo, Harry: H)

La: Hoi, met Lara.

S: Shut up girl. Ik weet dat je niet Lara heet.

La: Da fuck...?

S: Luister meid. Je krijgt één kans van mij. Verpest je die, mag je nooit meer bij de jongens in de buurt komen. Vermoord je ze? Ik kom je persoonlijk afslachten!

Lo: Simon!

S: Louis hou je er buiten! Ik praat nu met die zogenaamde zus van je! Goed, waar was ik gebleven? Overmorgen gaan jullie een DNA test laten doen en ik krijg de resultaten te zien. Als jullie geen tweeling blijken te zijn mag je geen contact meer hebben met de jongens. Ehm, ik heb al een afspraak voor jullie gemaakt. Morgen dus, om 3 uur moeten jullie bij het DDC gebouw. Dat in Wales, vergeet je het niet aan Louis door te geven?

Lo: Ik luister mee hoor...

Tranen wellen op in mijn ogen. Hoe kan hij nou zo iets gemeens zeggen? Harry pakt de telefoon uit mijn handen en begint te praten.

H: Luister Simon, ik weet dat je haar niet vertrouwd, en dat deed ik eerst ook niet maar geloof me, dit meisje heeft een goed hart. De enige die ze kwaad doet, is zij zelf! Dus, als je nog iets slechts over haar te vertellen hebt, houd het dan maar voor jezelf want wij hoeven het niet te weten!

S: Harr-

Harry hangt op voordat Simon nog meer kan zeggen. 'Nou, wij moeten morgen dus op tijd weg... Ga maar naar huis Lara. Dan kun je even uitrusten. Als je me om 10 uur morgenochtend ophaalt komt het wel in orde. Neem mijn auto maar, de sleutels hangen aan de haak in de gang thuis. Ik mag morgen toch weer naar huis. Ik ga nu slapen, ik ben moe,' zegt Louis en sluit dan zijn ogen.

VVV: Hoe oud ben je?

Mijn antwoord: Ik ben gisteren (11 juli 2016) 14 geworden.

I'm a Tomlinson ||1D Fanfic|| (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu