I'm a Tomlinson - 10

370 14 0
                                    

Hoofdstuk 10

POV Malu

Ik loop een winkeltje binnen en zoek naar een telefoongids. Na een eeuwigheid van zoeken vind ik er eindelijk één in het 13e winkeltje dat ik doorzoek. Ik zoek het nummer van Louis Tomlinson en grabbel het oude mobieltje uit mijn broekzak.

'Met Louis Tomlinson,' hoor ik nadat hij voor de 3e keer is over gegaan. 'Louis!' roep ik vrolijk. 'Lara? Ben jij dat?' Zijn stem klinkt verbaasd. 'I-ik denk het? Louis, waar b-ben je? Ik wil je zien, in mijn armen sluiten.' Wat zeg ik nu? Waarom zei ik dat? 'Ehm kom naar het park vlak bij het politiebureau oké?' Louis' stem klinkt onzeker. 'Is goed, ben er zo Louis,' zeg ik terwijl ik ophang. Ik leg snel de telefoongids terug en loop dan naar het park.

'Lara?!' Hoor ik iemand roepen, Louis? De stem komt me bekend voor ma- 'Lara! Eindelijk, ik heb je gevonden!' Een jongen met bruin haar en vriendelijke blauwe ogen onderbreekt mijn gedachten en sluit me in zijn armen. 'Louis?' 'Ja?' Hij trekt terug uit de knuffel en kijkt me aan. 'Hoe leef je? Met wie?' 'Euh ja, gewoon? Gelukkig? Met 3 vrienden van me. Hoezo?' Een traan rolt over zijn wang naar zijn kin. 'Hé, wat is er nu?' vraag ik en zet hem op een bankje. 'Het word me iets te zwaar Lara. Ik heb je zo lang moeten missen, en 4 jaar geleden is 1 van mijn vrienden vermoord. Vlak bij zijn huis en-,' Hij wordt onderbroken door de vele tranen en snikken. Ook over mijn wangen rollen nu tranen. Ik sluit hem in een knuffel.

Als hij weer rustig is besluit ik het hem te vragen. 'Louis, zou ik misschien met jou mee naar huis mogen?' Hij kijkt me aan en knikt. We staan op en lopen rustig naar zijn huis toe, wat echt huge is.

Ik ga bij Louis en zijn 3 vrienden op de bank zitten. 'Was die vriend, een vriend van jullie allemaal Lou?' vraag ik, de vragen van de andere 3 jongens negerend. Iedereen knikt. Dit gaat moeilijk worden... 'Oké, dan moet ik jullie iets gaan vertellen, denk ik.' Weer knikken de jongens. 'Louis, je weet dat ik je tweelingzusje ben toch?' Hij knikt. 'En weet je ook hoe het komt dat wij zijn gescheiden?' Hij schudt zijn hoofd. 'Oké, het is dus zo dat jij bij je geboorte niet helemaal gezond was, dat weet je vast wel. Toen is er een verpleger geweest, John. John dacht dat op z'n minst 1 van ons beroemd zou worden dus heeft hij je, in het geheim, gechipt. Hij wou mij ook chippen maar ik mocht meteen mee naar huis en daardoor lukte dat niet. Toen we 5 waren was ik buiten aan het spelen met een vriendinnetje en toen heeft hij me ontvoerd. Sindsdien heb ik in een klein kamertje opgesloten gezeten. Als mijn kleren écht niet meer pasten mocht ik nieuwe maar dan waren ze wel echt véél te klein! Toen ik 20 werd, gaf hij me een opdracht. Ik moest ene Zayn Malik vermoorden en anders zou hij Louis wat aandoen. Wat wist ik niet maar dat maakte me niet uit. Ik zou er alles voor doen om dat te voorkomen. Ook zou ik dan nieuwe kleren krijgen, maar daar ging het me niet om. Voor een paar nieuwe kleren vermoord ik niemand. Nou, toen heb ik die Zayn dus vermoord en de dag daarna kreeg ik nieuwe kleren. Toen we langs de supermarkt liepen, zag ik een agent met een wapen. Ik ben naar hem toegerend voor John me kon tegenhouden. Ik griste het wapen uit de houder aan de riem van die agent en voor ik het wist had ik John neergeschoten. Ik was geschrokken van mijn actie, maar ook opgelucht en liet me dus arresteren. Uiteindelijk ben ik veroordeeld tot 4 jaar gevangenisstraf en geloof me, dat is een hel! Vandaag ben ik vrijgelaten en ik besloot om Louis te gaan zoeken, dat ging makkelijker dan ik had verwacht.' Ik kijk voorzichtig op en kijk de vier jongens aan. 'J-jij hebt Zayn vermoord?' Een traan rolt over een wang van een jongen met geblondeerd haar. Zachtjes knik ik. 'Maar je wou het niet, toch?' vraagt een jongen met bruine ogen. 'Niet echt, ik wou hem niet vermoorden, maar ik wou al helemaal niet dat Louis iets zou overkomen.' Ik merk dat er een traan langs mijn neus, over mijn wang, naar mijn kin biggelt. Van het ene op het andere moment zit ik in een groepsknuffel met 3 jongens.

I'm a Tomlinson ||1D Fanfic|| (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu