Hoofdstuk 15
POV Lara
Een dokter komt de kamer in. 'Jij was hier voor meneer Tomlinson toch?' vraagt hij als hij mij aankijkt. Ik knik. 'Dan heb ik helaas slecht nieuws voor U. Meneer Tomlinson ligt momenteel in coma.' Mijn ogen worden groot en ik voel tranen opborrelen. 'We zijn blij dat U zo snel heeft gebeld, anders hadden we niks meer voor hem kunnen betekenen. U mag nu naar hem to. Hij ligt op kamer 312.' Hij loopt weg en ik ga achter hem aan de kamer uit op weg naar Louis.
Op de derde verdieping aangekomen, zoek ik naar kamer 12. Ik open de deur en zie Louis liggen. My brother... De zuster die net bij hem weg loopt zegt me nog dat het hem kan helpen als ik tegen hem praat. 'Hey Lou,' fluister ik als ik op stoel naast zijn bed ga zitten. Ik pak zijn hand vast en druk er een kus op. Achter me hoor ik een deur open gaan, dat zullen de jongens wel zijn.
POV Niall
Ik trek de deur van Louis' kamer open en zie dat Lara net op dat moment een kus op zijn hand drukt. Lief! Ik ga op de andere stoel zitten en kijk naar Louis. Zijn ogen zitten dicht, zijn been zit in het gips en er zit een verband om zijn hoofd. Harry komt nu ook de kamer in en trekt Lara overeind om op haar stoel te gaan zitten. 'Nou ja zeg,' hoor ik Lara mompelen wat mij doet grinniken. Ze kijkt me vragend aan. 'Lou zei dat ook vaak,' antwoord ik. Ze knikt even en went zich dan tot Harry. 'Sta je op of blijf je zitten?' Harry negeert haar en kijkt naar Louis. 'Oké, je blijft dus zitten.' Ze ploft op zijn schoot en Harry kreunt. 'Had je op moeten staan Hazz, ze lijkt op Louis,' lacht Liam. Een zucht verlaat Harry's mond en ik zie dat Lara opnieuw Louis' hand vastpakt. 'Wake up Lou,' fluistert ze voor ze zijn hand naar haar mond brengt en er een kus op de drukt. Een glimlach verschijnt op mijn mond. Ze houdt echt van hem en dat probeert ze niet te verbergen.
Sorry, ik had vandaag niet zo veel tijd om te schrijven dus dit is even een kort stukje.... Ik zal proberen het volgende hoofdstuk iets langer te maken. Er is, ook deze keer, geen Vraag Van Vandaag...
Lots Of Love,
Miesje_xx
JE LEEST
I'm a Tomlinson ||1D Fanfic|| (Voltooid)
FanfictionWAARSCHUWING! In dit boek komt self-harm voor! Niet dat het heel heftig is wat je leest... Je leest alleen dat iemand sneeën op de pols van een ander ziet en dat die persoon het dan deelt met de rest zodat iedereen er op kan letten dat ze zichzelf n...