I'm a Tomlinson - 22

260 10 0
                                    

POV Lara

Ik hoor dat de rest de kamer weer verlaat. Wanneer de deur eenmaal is gesloten, begint Louis te praten: 'Ik heb met Simon gepraat. Je mag nu bij ons blijven, maar je hebt maar één kans. Verpest je die, worden er een contact- en straatverbod opgelegd. Dan zijn we elkaar dus helemaal kwijt.' Hij houdt even stil en voegt er dan aan toe: 'Morgen stel ik je voor aan mama, goed?' (A/N: Louis en Lara zijn hier de enige kinderen die Johannah heeft. Lottie, Fizzie en de rest zijn er dus niet.) Ik knik en ga tegen hem aan zitten.

Op de achtergrond hoor ik Liam roepen. Iets over eten ofzo. 'Kom je mee? We gaan zo naar Nando's,' fluistert Louis. 'Wie is Nando's?' Ik kijk hem vragend aan. 'Is dat een vriend van jullie ofzo? Gaan we daar eten?' Hij kijkt me glimlachend aan: 'Nando's is een kiprestaurant, Laar. Kom je?' Hij gaat staan en steekt zijn hand uit. Ik neem hem aan en we lopen naar beneden.

De andere jongens staan al bij de deur te wachten, met hun zonnebrillen op. Harry geeft ons twee zonnebrillen aan. 'Waarom zonnebrillen? De zon schijnt niet eens.' De jongens beginnen te lachen en Niall legt uit dat de fans en papz ons dan minder snel herkennen. Ik knik en zet de zonnebril op. We lopen met z'n allen naar de auto's.

Aangekomen bij het restaurant blijkt dat het dus echt heel druk is. 'Geluk dat we hebben gereserveerd,' mompelt Liam. We lopen naar een serveerster toe en vragen naar onze tafel. Ze wijst ons een tafeltje achterin de hoek aan.

Niall is de enige die nog bezig is met eten, portie nummer 1 miljoen... Voor de rest is iedereen tonnetje rond. We blijven nog een tijdje zitten en kletsen over van alles, drinken liters water vanwege de hitte hierbinnen en vragen ons af hoe we hier weer uit gaan komen.

Uiteindelijk komt Paul binnen en kijkt zoekend rond, Niall steekt zijn hand op en Paul komt op ons af. 'Zo hé, vandaag is zijn de fans wel met heel veel...' zucht hij en kijkt de jongens vragend aan. 'Ja, ze hebben Lara vast al door,' lacht Louis en werpt een blik op mij. Daardoor krijgt Paul me ook door en steekt zijn hand uit en zegt: 'Hey Lara, ik ben Paul, de bodyguard van die vier en vanaf nu ook van jou. Leuk je te ontmoeten!' Hij schenkt me een glimlach en dan lopen we met z'n allen naar de uitgang. Paul en Liam lopen vooraan, daarachter Louis en ik. Niall en Harry sluiten de rij af.

'1... 2... 3... Naar buiten!' roept Paul luid zodat we weten dat we vertrekken en dan gaat de deur open. Meisjes gillen en camera's flitsen. Journalisten vuren vragen af en fans proberen de jongens en mij mee te sleuren.

I'm a Tomlinson ||1D Fanfic|| (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu