Hoofdstuk 14
POV Lara
De eerst die actie onderneemt, ben ik. Ik ren naar Louis toe en kniel naast hem neer. 'Louis?' Geen reactie. 'Louis? Louis?!' Uiteindelijk begin ik te schreeuwen. De andere jongens lijken ook weer bij te komen en snel hier ook heen. Ik pak zijn pols vast, nauwelijks polsslag te voelen. Ook bij zijn hals voel ik bijna niks. 'Niall, jij hebt een mobiel, laat een ambulance komen. Louis' hartslag is zwak dus ze mogen zich haasten,' zeg ik en ga bij Louis' hoofd zitten. Ik til het een stukje op en leg het weer neer als ik mijn knieën eronder heb geschoven. Druppels vallen op Louis gezicht en langzaam dringt het tot me door dat ik aan huilen ben. Ruw veeg ik de tranen van mijn wangen. Ik verlies Louis heus niet. Niet nog eens.
Voorzichtig veeg ik de tranen van zijn gezicht weg en druk een klein kusje op zijn voorhoofd. 'I'm feeling so fucking sorry for you Lou,' fluister ik zachtjes
In de verte hoor ik de sirene al en kijk op. Al snel zie ik de blauwe lichten van de ambulance. Niet veel later is de gele wagen helemaal te zien. 'Aan de kant jongedame,' zegt een ambulancebroeder die aan komt lopen. Ik leg Louis' hoofd zachtjes op de grond en sta op. Daarna ga ik bij de jongens staan en kijk toe hoe de mannen Louis op de brancard leggen en in de wagen zetten. 'Eén persoon mag mee, maar moet dan wel snel de wagen in gaan,' zegt de broeder die er weer uit komt en voorin gaat zitten. 'Lara, ga jij maar. Hij is jouw broer,' zegt Liam en geeft me een duwtje.
-
Ik ren achter Louis aan tot ik wordt tegengehouden door een zuster. 'Sorry maar je mag hier niet verder. Je zult in de wachtruimte moeten wachten, jongedame.'
Ik zucht ontevreden en ga in de wachtruimte zitten, met mijn knieën hoog opgetrokken en mijn armen eromheen geslagen. Dan bedenk ik me pas dat mijn broek onder het bloed zitten. Boeit niet.
De jongens komen ook de kamer in en vragen me hoe het met Louis is. 'Weet ik niet. Ze komen het vertellen als ze met hem klaar zijn.'
Kort hoofdstukje vandaag, voel me niet zo goed...
Vraag Van Vandaag: Wat vinden jullie tot nu toe van dit boek?
Mijn antwoord: Ik vind het een kutboek, ookal is het wel leuk om te schrijven.
JE LEEST
I'm a Tomlinson ||1D Fanfic|| (Voltooid)
FanfictionWAARSCHUWING! In dit boek komt self-harm voor! Niet dat het heel heftig is wat je leest... Je leest alleen dat iemand sneeën op de pols van een ander ziet en dat die persoon het dan deelt met de rest zodat iedereen er op kan letten dat ze zichzelf n...