Partea 2
Am deschis youtube si dau "One direction-kiss you"...
Ascultand melodia incep sa dansez ca descreierata prin casa. Intre timp intra fratele meu.
Stefan[fratele meu]: Ma uit la tine si ma intreb tu chiar ai 18 ani
Eu: Haii te rog, da tu cand ai aparut in camera?
Stefan: eee nu de mult cam de cand asculti melodia, si trebuie sa recunosc ca e foarte tare, si clipul foarte funny!
Eu: Deci nu mai face misto de ei....stai putin ce ai zis?
Stefan: Am zis ca e foarte tare melodia...
Eu: omg cine esti si ce ai facut cu fratele meu?
Stefan: Tot o ciudata ramai.
Eu: Shut up! Si iesi din camera sa ma schimb!!!
Stefan: Ciudat-o
Dupa ce a iesit am dat replay la melodie again and again and again si am inceput sa ma schimb, nu prea ma intereseaza cum ma imbrac am stilul meu, nu ma intereseaza parerea celorlalti. Am intrat pe twitter sa vad ce au mai postat baietii mei. Vad un follow in plus si un mesaj. Intru la sa vad cine mi-a dat follow si:| raman socata:| Niall Horan-follow us !! Wtf:| Cum e posibil! Incep sa urlul ca descreierata.
Stefan: Doamneee fiinto ce dumnezeului ai?
Eu: Mi-a dat follow !!!!!!!!!
Stefan: Cine ma?
Eu: Niall!!!!!!
Stefan: Ciudatooo!!
Eu: Iesi afaraa!!
Fiind atat de ocupata sa tip , am uitat de mesaj, intru si era sa lesin. Niall mi-a scris ceva: "Buna Abby[am vazut numele] ai o voce frumoasa si din cover si avatarul tau am vazut ca sti sa canti la chitara, o stapanesti destul de bine, dar mai ai si cateva scapari. Imi pari o fata foarte draguta si am vrut sa sti asta. Cu drag Niall Horan!"
Omg "Cu drag Niall Horan!" numai asta imi statea in cap, cu toate ca preferatul meu era Hazza, Niall era super dragut si ochii aia parul ala zambetul, era perfect. Am uitat sa mentionez, mai de mult am facut un cover pe care l-am postat pe youtube "One direction-Little things". Nu imi venea sa cred ca Niall a vazut coverul, si mai ales ca mi-a dat un mesaj:|. Trebuia sa ii raspund, dar ce sa-i zic:| Pe bune sunt vaca rau:| Fa-ti curaj Abby, ce se poate intampla
M-am apucat sa scriu si....
Sper sa va placa! :)