Articolul suna cam asa :"Stire de ultima ora zvonul este deja confirmat de managerul faimosului boysband One Direction, se pare ca saptamana viitoare vor avea un concert in Romania, membrii trupei au insitat cu desavarsire sa ajunga neaparat in Ramnicul Valcea, de ce ? Numai ei stiu asa, o sa va tinem la curent cu informatiile!"
Stateam cu bolul in brate si lingura jumatate in gura, cu gura castata. Mi-a luat ceva timp sa ma dezmeticesc, apoi am aruncat bolul si am inceput sa tip si sa zbier si sa sar si alte chesti pe care zic eu o fata de varsta mea nu le-ar face.
Stefan: Doamne satanaaa, ma duc sa iau niste apa sfiintita! Ce draci ai ma?
Eu: Taci taci taci, One direction vin in Valcea!! Saptamana viitoare!!
Stefan: O da? Si ti-ai cumparat bilet?
Eu: Wtf, sper sa nu se fi vandut cele din primele locuri!
Stefan: Eu sper ca da!!
M-am strambat putin la el si apoi am plecat sus sa caut pe net biletele. Am intrat prima data pe twitter ca de obicei, si am vazut un mesaj .... Awww era de la Niall :"Hei princess sper ca ai vazut anuntul, si vroiam sa-ti spun ca biletul e deja asigurat. Abia astept sa te vad, kisses" Aww doamne dau in diabet de la atat dulceata, era cel mai dulce baiat pe care l-am cunoscut vreodata. "Hallo baby, am vazut si nu mai am rabdare abia astept sa va vad, si sa te cunosc mai bine, sper ca o sa ramaneti pe aici mai multa vreme:* Te sarut dulcee!!"
Nu stiam cum de am fost atat de norocoasa, sau ce am facut sa am atat noroc, milioane de fete vizeaza la ceea ce traiesc eu acum.
Am plecat in sala de dans sa ma mai delectez putin, cum am mai spus eram adepta acum a hip-hopului si a genurilor de dans apropiate lui, break dance street dance si altele dar bine inteles stiam si tango vals cha cha, si altele. Am bagat o melodie de Jessie J si am inceput sa dansez....Zilele au trecut foarte repede. Timpul meu era impartit in dans, chitara, Elena si ingerasii ei, si meditatii pentru ca la anul aveam BAC-ul si trebuia sa-l iau.
Dupa atat asteptare in sfarsit a venit si ziua ce mare concertul incepea in 7 ore si eu trebuia sa imi caut ceva de incaltat si imbracat.........