Capitolul 25

4 0 0
                                    

Ce sa vezi 100 new follows eram gen WTF? . Ce naiba e cu toti oameni astia  ca mai apoi sa intru la News si sa vad acolo o stire bomba :"Se pare ca blondul de la One Direction si-a gasit aleasa inimi, este vorba despre o directionera pentru care au venit special in Romania, da fata este romanca si se numeste Abel  Marie Luna, se pare ca fata i-a furat inima frumosului blond cu ochii albastri, oare ce se va intampla mai departe ? Cat de mult va evolua relatia lor? Va vom tine la curent cu toate aceste detalii." si aparea o poza de la aeroport cu mine si Niall sarutandune....

Eu: Ce dracu? Doamne? 

Mama[intrand in camera]: Ce s-a intamplat de injuri iar?

Eu: Uitate si tu .

Mama: Eh, poftim esti celebra

Eu: Stiu .Hai ca tre sa-i trimit mesaj lui Niall. 

Mama: Ok noapte buna !

Eu: Kisses !

Inainte sa-i scriu lui Niall vroiam sa vad cine mi-a dat follow se pare ca pana citisem eu mesajul se inmultisera  aveam cu 200 de follows mai mult si aveam si cateva mesaje.... :"Hei, tu esti noua iubita a lui Niall, te rog din suflet sa ai grija de el....ma bucur ca ai fost atat de norocoasa sper din suflet sa tina realtia voastra, si follow me please", "Esti o nenorocita cu ai putut sa mi-l iei pe Niall o sa te omor, vin la tine si te omor ai inteles?" , "Hei, ai putea sa-mi dai follow te rog, esti foarte frumoasa si norocoasa....sper sa nu-l faci sa sufere...", "Proasto nu sti cu cine te-ai pus toate fanele Niall o sa fie pe urma ta, ha, abia astept sa vin la inmormantarea ta".... M-am oprit din citit pentru ca toate sau aproape toate erau amenintari....eram speriata...in ce ma bagasem, daca aveau sa faca rau familiei mele.... am incarcat pozele si ma gandeam ce sa-i scriu lui Niall..... :"Heii scumpul meu, ce faci? Imi e foarte dor de tine...ti-am promis ca o sa-ti spun tot ce fac si nu o sa te mint, am fost sa fac tratamentul astazi si a fost ingrozitor de dureros....dar o sa-l fac in continuare, si am probleme cu papartzzi ....sunt peste tot poti gasi tu o garda de corp buna si in care sa am si incredere.....si mai e ceva, am primit cateva mesaje de la fanii tai care nu ma prea plac...[i-am trimis cateva din mesaje], dar au fost si unele dragute  ai niste fani minunati...Baietii ce mai fac? Imi e atat de dor de voi, spunele ca-i pup dulce dulce !! Si pe tine te iubesc mult, imi e atat de dor de tine:( " Am dat send...acum asteptam sa raspunda, dar dupa cum stiam eu era la un concert in Spania deci trebuia sa mai astept mult si bine....M-am pus la tv si peste tot vedeam stiri de genul One direction au fost in romania, Niall ...noua iubita...bla bla bla, incepeau sa ma calce pe nervi toate stirile astea....incet incet m-a luat somnul......

*Dupa concert acasa la baieti*

Harry: Mi-a trimis Sarah mesaj.

Louis: i-a sa vad!!!

Liam: Vaiii ce dulce e.

Zayn: Dar tie Niall?

Niall: Acum intru.

Louis: Deci?

Niall: Da, uitati-va awww e asa dulce, o iubesc din ce in ce mai mult, dar se pare ca are probleme...

Louis: Si Eleanor primeste zilnic amenintari.... bine acum s-au mai cumintit ca le-am zis eu vreo doua....

Zayn: Directioneri nu ar trebui sa ne accepte si cu iubite?

Harry: Ar trebui....Sarah are aceleas probleme.....

Niall: off.

Liam: Hai, va lasam sa le scrieti fetelor, ma duc sa o sun pe Danielle.

Zayn: Eu ma duc sa fac un dus.

Louis: Si eu sa mananc un morcov.

Niall:Paul!!!

Paul: Da?

Niall: Nu spuneai tu ceva o data de niste verisori de ai tai care sunt bodyguarzi?

Paul: Ba da am doi care nu au inca loc de munca Derek si John !

Harry: si nu vrei sa ni imprumuti si noua? ii trimitem in Romania la fete maine

Paul : Stai numai sa-i sun!

*dupa doua minute*

Paul: Sunt deacord, maine la prima ora sunt la aeroport, spunetile fetelor sa-i astepte acolo. Derek pentru Abby si John pentru Sarah.

Niall: De ce asa?

Paul: Credeti-ma asa e mai bine,Derek e fumator si John nu prea suporta fumul de tigara.

Harry: aa atunci e perfect.! 

Niall: Multumim Paul.

Paul: Hai scrieti mesajele fetelor!

N&H: ok .

 Niall: Nu stiu cum sa incep....

Harry: eu sunt pe terminate.

Niall: wtf, cu ce ai scris cu gandul?

Harry: o iubesc frate nu imi e greu sa-mi exprim sentimentele!

Niall: Waa Harry styles iubeste! Genial !

Harry: Te rog, mai bine apucate sa-i scri! 

Ok... M-am gandit putin....bine putin mai mult si am inceput: "My darling ........"

Go!Where stories live. Discover now