Niall s-a intors cu spatele la mine, nici nu vroia sa ma priveasca, l-am rugat pe Zayn sa ma ajute cu perfuzia, si apoi i-am dat de inteles ca vreau sa trag un fum din tigara lui, nu mai fumasem de 4 zile absolut nimic, si pentru un fumator asta e foarte greu. Zayn a inteles, si mi-a zambit aratand spre Niall, si apoi mi-a dat "un fum", pentru palmanii mei era un aerul de care aveam nevoie, simteam cum deja incep sa-mi revin, i-am multumit lui Zayn, tot prin priviri.
Niall: De ce mai fumezi daca esti atat de bolnava?
Eu: Niall, tigarile nu au nimic de aface cu boala....
Niall: Nici tu nu ai legatura cu minciunile, asa-i?
Eu: Niall....
Niall: Nu, cum ai putu sa-mi faci asta, te-ai jucat cu mine Abel, sti cat m-a durut, eu fac orice pentru fanii mei, tu ca directionera ar trebuii sa sti ca am facut totul ca voi sa ma placeti sti cat ma durea cand lumea ii imbratisa doar pe baietii si pe mine nu, dar am tacut, sau cand faceau poze doar cu ei, dar acum ma doare de 1000 de ori mai tare, pentru ca fata de care m-am indragostit m-a mintit....
Eu: Niall.......
Niall: Nu, lasa-ma sa termin, de ce ai vrea sa faci asta, Abby, m-am indragostit de tine, acum vad cum se simt Louis, Zayn si Liam cand imi spun ca Eleanor, Danielle si Perrie sunt viata lor, fara ele ar fi parctic singuri si pierduti, asa ma simt eu acum Abby, singur si ratacit, incep sa regret ca te-am contactat pe twitter.....
Zayn[care era langa mine]: Niall, nu spune asta.
Niall: Zayn, sunt indragostit, dar ea nu simte acelas lucru ingelegi, daca simtea acelas lucru nu ma mintea cu un lucru atat de grav.
Eu: Niall, te-am mintit pentru ca te iubesc prostule, nu puteam sa te ranesc, sunt indragostita de tine, pur si simplu de cand am inceput sa vorbim numai la tine imi sta gandul, am facut-o sa va protejez, nu am vrut sa suferiti toti.
Niall: dar ai facut-o, ne-ai facut sa ne uitam in gol, sa te vedem ca pe o fantoma....
Eu: Mai tii minte ce mi-ai spus prima data cand ne-am intalnit, pe scena la concer?
Niall[se intoarce spre mine]: Ca sunt aici, si nu voi permite nimanui sa iti fac rau!
Eu: Exact, si acum ce faci, unde esti cand am nevoie de tine?
Niall: Abby, nu am cum sa fiu langa tine acum, nu imi pot imagina de ce m-ai mintit!
Eu [urland]: Pentru ca te iubesc prostule!
Niall[cu lacrimi in ochii] : Si eu te iubeam, Abby.
Si apoi a intrat in spital, fara sa-mi dau seama paparatzzi au filmat toata scena noastra, Zayn m-a ajutat sa intru in holul spitaluli. Tot ce auzeam in capul meu era :"Si eu te iubeam!" de unde acel :"iubeam", acum nu o mai face? Am pierdut dupa doar 4 zile baiatul pe care il iubeam de 2 ani.
Zayn: E foarte suparat, si de aia a reactionat asa....
Eu: Nu, Zayn, nu ma mai iubeste, nici eu nu m-as iubii dupa ce am facut...
Zayn: Abby, eu si Perrie ne certam mereu, dar cand ne impacam iubirea parca era de la o impacare la alta mai mare, iar Niall nu e genul care sta mult suparat.
Am intrat in camera de spital, toti erau acolo parca exact asa cum ii lasasem, Max a venit repede la mine sa ma ajute, si i-a multumit din priviri lui Zayn ca ma ajutat pe hol. Sarah era tot in colt cu lacrimi in ochii, iar Harry o tinea in barte si o saruta pe frunte, Stefan vorbea cu Louis si Liam, mama si tata erau cu George, mama inca plangea, iar Niall....ei bine, el era acolo unde fusese pana sa dau veste, langa pat...se uita in jos, privirea lui s-a ridicat spre mine cand m-am pus in pat, ochii lui albastrii erau atat de frumosi, si erau de doua ori mai albastrii in lacrimi. Se uita la mine, sau prin mine pentru ca nu imi dadeam seama, parca eram o fantoma, fata lui nu avea nicio expresie, dar totusi era perfecta, momentul lui de visare a fost oprit cand Sarah a venit la mine, si--a mutat privirea din nou in podea. Sarah a venit la mine, m-a privit cu ochisorii ei perfect rotunzi si negrii, dar totusi plini de lacrimi, m-a luat in brate cum obisnuia sa faca cand era suparata, dar acum nu, acum a facut-o exact cum a facut-o acum 7 ani la inmormantarea Laurei, m-a strans cu putere, si m-a frecat pe spate...mi-a spotit apoi la ureche :"Imi pare rau, dar nu vreau sa te pierd..." apoi l-a luat pe Harry, care inainte de a iesii din salon m-a sarutat pe frunte....
Niall inca se uita in podea... Zayn a venit langa mine.
Zayn: Abby, noi trebuie sa-ti spunem ceva, Harry a plecat sa nu-ti vada reactia.....
Eu: Ce?
Niall [a ridicat capul, m-a privit]: Pai.....