Capitolul 7

9 1 0
                                    

Eu: Doamna, va rog mult treziti-va!!!!

Taximetristul: Am gasit un bidon de apa de izvor in spate!

Eu: ok toarna-mi putin in mana.

Simteam ca izbucnesc in plans, daca nu reusam sa o trezesc, copii puteau murii sufocati…Mi-am udat mainile, si am pleznit-o usor peste fata, in acelas timp, ma rogam la Dumnezeu sa imi amintesc tot ceea ce mi-a aratat mama ca se face la o nastere, am asistat la una, doar de dragul mamei, recunosc ca nu am fost foarte atenta, dar terbuia sa imi amintesc….

Doamna: Auuuu, ce s-a intamplat?

Eu: Ati lesinat….va rog sa incercati sa fiti puternica, va rog mult! Apropo cum va numiti?

Doamna: Elena, scumpo…..auuuuuu nu cred ca unul din copii vrea sa mai stea…auuuuuu…..

Taximetristul[foindu-se de colo colo]: O Doamne, O Doamne, si acum ce facem?

Eu: Va rog sa va calmati, ca sunteti mai agitat ca doamna Elena!

Taximetristul: Si ce ai vrea sa fac? Sa stau si sa privesc cum vor murii doi copii nevinovati in pantecele celei care i-au purtat? Alaturi de o pustoaica de 18 ani care crede ca e doctor?

Eu: Cat tupeu aveti, sa spuneti asta in fata acestei femei, nu moare nimeni, poate in cel mai rau caz dumneavoastra ca am o foarfeca in mana!

Taximetristul: La dracu si ce vrei sa faci?

Eu: O sa o ajut! Daca va rog sa imi dati geanta ca am niste manusi acolo, nu plec niciodata fara ele, sunt manusile mamei de la spital, nu se stie niciodata cand ai nevoie de asa ceva !

Elena: Auuuu, nu cred ca mai pottt!!! Auuuuuuuuu….

Eu[spunand in sinea mea]: Haii Abby poti sa o faci!! 

Am tras aer in piept si apoi m-am apropiat mai mult de Elena.

Eu: Hai Elena sa vad ce poti, impinge pana numar eu la 10, iar dumneavoastra tineti foarfeca si prosoapele mi le dati cand vi le cer eu!

Taximetristul: S-a zis cu bietii copii!

Eu: La dracu cu pesimismul asta, daca nu vrei sa ma ajuti plimba ursul!

Elena: Va rog nu va mai certatiii!!

Eu: Ok, hai Elena impingi pana numar eu la 10 si haiiii 1…..2….3…..4………………………..10. Bine, respira si incercam din nou acum si mai tare daca se poate!! Si haiiiii 1……2……

Taximetristul: Fuck. Ii se vede capul!! [si lesina]

Eu: Ba esti nebun, acum tre sa ma ocup si de un mort!

Elena: Ceee?:O Cine e mort?

Eu: Te rog, tu impinge acolo si nu mai pune intrebarii, hai din nou….si 1…2….. *Haideti copilasii nu ma lasati, va rog, hai micutule, te rog sa nu ma lasi.!!!Gataa!! E aprope gata. Hai Elena inca putin, hai te rog rezista , si inca o data si gata cu toata puterea!!!!

Elenaa: Pfffffffffffff, nu mai pottt!!

Eu: Gata, stai sa iau foarfeca, si prosupul.

Plansetul bebelusului, ma facut sa plang, cand am vazut-o pe Elena cu lacrimi in ochii de fericire…sincer am avut indoieli ca nu o sa reusec, acum ii multumesc mamei ca m-a invatat toate lucrurile astea…

Taximetristul: S-a terminat?

Eu: Nu mai asteptam unul!

Imediat a sosit si salvarea.

Doctorul: Doamna sunteti bine?

Elena: Da datorita acestui inger de fata, fara ea copilasul meu ar fi fost acum mort, auuu

Doctorul: Ce s-a intamplat?

Elena: Cred ca vine si urmatorul!!

Doctorul: Urcati-o in salvare!

Cand coboara asistentele, buff o vad pe mama. Mi-a zis ca discutam acasa si a urcat in slavare.

Am ajuns acasa dupa 15 minute de mers cu masina.Le-am povestit alor mei totul, si ne-am amuzat copios de taximetristul care a lesinat.

Mama: Ai facut un lucru minunat Abby!

Eu: Multumesc.

Mama: Sper sa nu mai consideri lucrurile invatate nefolositoare.

Eu: Nu! Clar nu, si poate o sa dau la medicina.

Mama: Serios, vai ce ma bucur!

Eu: Mai am un an de gandire.

Stefan: Apropo, ai citit mesajul blondului

Eu: La dracu am uitat complet!

Mama&Tata: Abby!

Eu: Scuze, am duc sus!

Cu toata agitatia, am uitat complet de twitter, si de Niall, imi facusem planuri ca maine sa ma duc pe la Elena, sa vad ce fac prichindeii.

Am intrat pe twitter si ce sa vezi 3 mesaje noi plus 2 new follow. Am intrat mai inatai la Follow si ce sa vezi……

R.

Go!Where stories live. Discover now