Capitolul 27

2 0 0
                                    

Spre noi se indreapta doi barbati bine facuti cu varste cuprinse intre 25-30 dupa parerea noastra. Ne uitam la ei nedumerite si nu stiam ce sa zicem...Insa ne-au luat-o ei inainte.

Derek: Buna, eu sunt Derek, iar el e John voi presupun ca ar trebui sa fiti Sarah si Abby.

Eu: Da....

John: De ce sunteti atat de surpinse.

Sarah: Pentru ca.....

Eu: Nu ne asteptam sa fiti atat de buni .

Derek: E bine de stiut .

John: E foarte bine, deci sa vedem daca ghicim care pe tine pazeste.....

Derek : Shit mi-am uitat tigarile.

John: Perfect.

Eu: Poftim. Si am scos pachetul meu de tigari din geanta.

John: aa deci tu esti Abby, inseamna ca eu trec langa Sarah.

Derek: Multumesc Abby, nici nu iti imaginezi cat de mult ma bucur ca fumezi.

Eu: Sentimentul e reciproc.

Derek: Noi stim totul despre voi, voi ce ati vrea sa stiti?

Sarah: in primul rand cati ani aveti?

Derek: Hai in cafeneaua de alaturi, si discutam acolo. Pai eu am 24 si john 25. 

Eu: Ehh noi v-am dat mai mult  undeva 25-30  asa .

John: Merge si asa.Vom petrece mult timp impreuna.

Eu: Care dintre voi e verisor cu Paul?

Derek: Amandoi, mama mea cu tatal lui John si cu tatal lui Paul sunt frati .

Eu: aaa deci sunteti verisori primari, good!!!

John: Mergem?

Sarah: Sigur.

Derek: cine conduce?

Eu: de regula eu, dar daca vrei te las pe tine!

Derek: ce masina ai?

Eu: Porsche Cayenne negru, cel parcat in fata cafenelei.

John: si tu Sarah?

Sarah: Am masina Audi A6 dar n-am permis. La anul! 

John: aa perfect, am ce conduce:!

Derek: Abby, e o frumusete masina ta! 

Eu: Multumesc am primit-o la 18 ani, o ador pur si simplu.

Derek: pot sa o conduc eu, dar stai in dreapta sa-mi spui de unde sa merg pana acasa.

Eu: ok!

Am platit consumatia si apoi am plecat i-am asteptat pe baieti pana si-au pus bagajele in masina si s-au dus la benzinaria de alaturi sa faca plinul.

Sarah: Miauuu, sunt buniii!

Eu: Adevar graiesti soro! 

Daca ar fi sa fac o descriere detaliata a lor pot spune doar asta Derek semana izbitor de mult cu Tom Cruise in tinerete, deci nu cred ca am vazut o persoana sa semene mai mult cu cineva, dar Derek chiar ziceai ca e Tom, iar John semana la fel de mult cu Orlando Bloom numai ca era varianta saten deschis a lui cu ochii verzi , erau ce sa mai era:"Mrrrrr" te faceau sa mârâi cand ii vedeai , dar noi nu faceam nimic, aveam iubiti pe care ii iubeam, inainte sa plecam am facut o poza cu baietii si apoi am plecat Derek conducea formidabil, i-am lasat pe Sarah si John acasa la Sarah si am pornit spre casa mea care se afla la 500 de metri distanta de a ei. 

Derek: Super casa! Imi place!

Eu: Multumesc, o sa ai camera aia de acolo. Si i-am aratat camera de langa a mea, avea o priveliste spre strada, iar de acolo se vedea o campie pe care obisnuiam sa merg cand eram mica cu bunica, dar de cand a murit ea nu am mai mers, ci doar in unele zile ma trezesc sa vad rasaritul, pentru ca se vede superb din camera mea, parca iese soarele din campia aia....e superb!

Am intrat in casa, Derek s-a pus la un pahar de vorba cu tata, si mama, iar eu trebuia sa-i scriu lui Niall. Intru pe twitter si vad din nou followuri si mesaje gen "follow me please" am dau follow la cativa pentru ca trebuia sa ii scriu lui Niall, si am promis ca voi dau follow la cat de multi voi putea, initial vroiam sa dau la cei care nu ma jignesc, si asa am si facut, apoi am scris mesajul lui Niall "Hey baby, Derek si John sunt atat de tariii:x vaiii deci ii iubesc deja, am ras toata ziua cu ei, am primit o invitatie la o emisiune sa vorbesc despre cum te-am intalnit, ce sa fac sa ma duc? Derek zice ca da, pentru ca voi fi platita in primul rand si banii mi-ar folosi la tratament, si in al doilea rand v-as putea face mai multa publicitate in Romania, eu si Sarah trebuie sa fim prezente acolo la 8 si vroiam sa te intreb daca putem merge, pentru ca pana la urma in joc e reputatia ta!...Te iubesc mult mult mult si imi e atat de dor de tine!! :(" Am dat send si am coborat jos la ai mei, acolo radeau si se uitau la albumul cu fotografii , ii intelegeam de ce radeau in spectacolele de balet intodeauna ma strambam cand mi se facea poza  era "grozav" ca Derek vedea asta.

Eu: Haiii va rog chiar trebuia sa-i aratati asta?

Derek: Sunt chiar funny pozele! 

Eu: Derek vi afara?

Tata: Ce faci tu afara?

Eu: Fumez ce as putea sa fac:))

Mama: Offf, e imposibil sa te convingem sa te lasi?

Derek si eu: DA! 

Stefan: Sa inteleg ca si musculosul fumeaza?

Eu: Claro! 

Stefan: Cand voi fi mare ca tine vreau si eu sa fumez!!!

Mama: NUU!!!

Eu: Lasa Stef, ca nu e bine sa fumezi...

Stefan: Dar tu tot o faci....

Derek: E mai complicat....e greu sa te mai lasi!

Stefan: aaa, dar tot vreau sa o fac! 

L-am pupat pe Stefan pe frunte si apoi am iesit afara la o plimbare in parcul de alaturi cu Derek, ne-am aprins cate o tigara si am inceput sa povestim vrute si nevrute, tot ce vroiam era sa treaca timpul sa primesc mesajul de la Niall, sa vad daca ma duc la emisiune. 

Go!Where stories live. Discover now