Capitolul 5

15 1 0
                                    

    M-am imbracat, mi-am luat telefonul tigarile si geanta si am plecat. Pe drum mi-am aprins o tigare, ti tot tragand am inteput sa ma gandesc, poate ca nu ar fi trebuit sa ii raspund lui Niall, daca el nu vede mesajul, daca nu imi mai spune nimic, adica nu ma astept sa mai zica ceva. M-am oprit putin la spitalul unde lucreaza mama.

Mama: Abell iar fumezi:| Ce am vorbit noi despre asta!?

Eu: Mamii >:D<, eu sa fumez, te rog.

Mama: Clar nu fumaai doar tineai tigara in mana si trageai din ea!

Eu: eee pai daca pui problema asa, daca tu consideri asta fumat, atunci da fumam.

Mama: offf, ce ma fac eu cu tine. Ce te aduce pe aici si pe jos fara masina cu muzica la maxim?

Eu: pai am iesit la o plimbare, si vroiam sa ma duc si pana la tata si apoi cred ca ma duc pana in centru si ma intorc.

Mama: pana in centru?Sunt 10 km pana acolo de aici, iar pana aici ai mai facut inca 3 pana la tatal tau mai faci jumatate de km.Vrei sa slabesti, esti suficient de slaba.

Eu: Nuu doar ca vreau sa ma plimb.

Mama: Ce s-a intamplat? Te-ai certat cu Stef?

Eu: Nuuu!! Chestia aia mica e acasa la tv ca de obicei.

Mama: bine mami eu ma intorc la lucru.Te pupa mama ne vedem deseara la cina.

Eu: pa mamiii.

Mai merg si ma gandesc sa mai aprind o tigara. Fara sa imi dau seama ajung la magazinul tatei.

Tata: Abel!!!! Da-mi tigarile imediat. *si imi ia tigara din mana si o arunca jos*

Eu: Tati de abia o aprinsesem, sunt scumpe sa sti!

Tata: Stiu:| tocmai de aia iti zic lasa-te!!

Eu: Am mai discutat chestia asta! Hai inauntru ca vreau si eu ceva.

Tata: I-a zis ce faci aici fara...

Eu:... masina, si mama m-a intrebat acelas lucru.

Tata:  pai e ciudat sa te vad pe jos.

Eu: am iesit la o lunga plimbare.

Tata: ma bucur ca mai iesi din casa.

Eu: si eu, vreau o banana, si o inghetata de ciocolata cu bucatele de ciocolata,

Tata:  Nu te-ai schimbat de loc La 5 ani, daca vara nu veneam acasa cu inghetata de ciocolata cu bucati de ciocolata, nu intram in curte!

Eu: Pai nu o sa ma schimb niciodata!

Tata: Nici nu trebuie!

Eu: hai ca plec, pa pa.

Tata: sa fi acasa la cina!

Eu: Biine!!

Am mers pe jos vreo 8 km mai aveam putin si ajungeam in centru cand deodata imi suna telefonul, era Stefan.

Eu: ce vrei?

Stefan: se raspunde cu alo, ce faci fratioare!

Eu: Ce vrei?

Stefan: Vroiam sa-ti spun ca blondul ti-a mai trimis un mesaj.

Eu: WTF de unde sti?

Stefan: Ai lasat laptopul aprins.

Eu: daca ma faci sa ma intorc 8 km degeaba te omor!

Stefan: Pa surioara!!

Eu: Stef....*beep beep beep*

Mi-a inchis dracusorul! Ahh doamne acum cu ce ajung acasa, trebuie sa vad ce mi-a mai scris Niall trebuie sa stiu daca am parut disperata sau daca .....

Imi veneau tot felul de ideei in cap, dar problema era cum ajungeam acasa.

R.

Go!Where stories live. Discover now