Capitolul 15

13 1 0
                                    

 Si cand am deschis-o nu vedeam nici un chip doar un urias buchet de trandafiri albi, si unul rosu in mijloc, am auzit o voce dulce pe care in ciuda supararii era cea pe care vroiam sa o aud....

Niall: Hey...Uite...nu stiu ce ai auzit tu, dar eu chiar sunt indragostit de tine...

Eu: Pai....

Nu am terminat de zis nimic, si de odata din camera mea se auzea negativul de la Little Things, iar baietii au inceput sa cante, toti vecinii, reporterii prietenii se adunasera la usa casei mele, era un moment magic, dupa ce au terminat Niall a strigat in gura mare: "I love you Abby, i love you so much! Si te voi iubii pana cand ultimul trandafir se va ofili". Eu plangeam, pana ce am realizat ce a zis.

Eu: Adica peste cateva saptamani se vor ofilii toti....

Niall: Gresesti, de ce crezi ca e unul rosu?

Eu: Nu stiu .

Niall: E artificial....

Realizand cat de mult ma iubeste am inceput sa-l iubesc si mai mult...parca baiatul asta era motivul pentru care eu traiam... Reporterii filmasera toata scena de declaratie a noastra. Am intrat in casa.

Eu: Am si eu doar o simpla intrebare cum ati aflat unde stau ? Si  de ce mi-ati adus trandafirii albi?

Niall: Paii.... stiu ca trandafirii rosii ti se par comerciali si nu iti plac.

Liam: Asa ca am hotarat sa iti cumparam trandafiri albi.

Eu: dar de unde? Si cati sunt?

Niall: Un frate ai, si se pare ca tine la tine mult, ne-a cautat personal, si sunt 101 trandafiri.

Harry: Ma si speriat fratele tau, vine la noi si face: "Care dintre voi ati facut-o pe sor-mea sa sufere?"

Zayn: Vorbeste foarte bine engleza.

Louis: si inca ma sperie.

Eu: E o pacoste, dar nu stiu ce m-as face fara el....Si adresa?

Niall: tot el, tu ce crezi, tot el a fost cu ideea sa-ti cantam ca tu ai negativul, si tot el ne-a zis ca e melodia ta preferata..sii...

Eu: stati putin. Stefannnn coboara putin!

Stefan: ce vreii? 

Eu: Coboara drace putin.

Stefan: acum acum.Doamne ce pacoste esti.

Eu: tu vorbesti, hai aici!

Si l-am imbratisat cat de tare am putut.

Eu: Multumesc.

Stefan: Esti o pacoste dar tot sor-mea esti.

Eu: Chestiuta!

Stefan: eu am plecat afara te pupa Jan!

Eu : Ok , baieti vreti ceva de baut? 

Hazza: Sure un JB ai ? 

Eu: Da , vin imediat cu el !

Am ajuns in bucatarie si m-am intins dupa sticla de JB, cand deodata totul s-a intunecat si am simtit podeaua cum ma strapungea......

R. Sper sa apara si cateva pareri, va multumesc ca-mi cititi povestea, o sa incerc sa pun nextul cat de repede se poate, sper sa va placa :*

Go!Where stories live. Discover now