Am rascolit tot dulapul si nu am gasit nimc, stiu ca e ciudat, aveam un morman de haine, si eu nu aveam cu ce sa ma imbrac.
Eu[uraland]: La dracuu, cu ce pu...
Mama: Ce-ai spus? Sau ce vroiai sa spui?
Eu: Awwiieee mamii ce faci?
Mama: De cate ori ti-am zis sa nu mai injuri!?
Eu: dar mami vroiam sa zic"ce punga mea cu cadouri e aici" Zau ca asa am vrut sa zic !!
Mami: da da, ce e cu criza asta pe tine?
Eu: Ti-am mai povestit ma duc la conecert am vorbit cu unul din baieti vrea sa ma cunoasca bla bla bla, iar acum ajungem la vechea mea problema, cu ce ma imbrac!?
Mami: Cred ca am o idee! Hai cu mine.
Am mers cu mama la ea in camera.
Mami: Am pastrat asta pentru tine, am purtat-o la prima mea intalnire cu tatal tau, cred ca o sa-ti vina perfect!
Eu: Doamneee e superba!!
Era o rochi gri superba [cea din poza] la care am atasat eu o jacheta sa nu para prea elenganta, mi-am facut parul niste bucle lejere, m-am machiat cat de natural am putut in picioare am luat ceva nici prea elegant am luat o pereche de ghete cu toc si tinte:x. Eram gata de marele eveniment!
Tati: Uau, esti superba!
Eu: Awiiee multumesc tati.
Mami: Sa fi cuminte, nu ai o ora la care sa ajungi acasa, dar telefonul sa-l ti mereu in geanta si cand te sun, nu accept ocupat!!!
Eu: Da, da, da.
Tati: Si sper ca baiatul ala sa te ajute sa te las de fumat[a vazut pachetul de KENT in genata]!
Eu: Mai vedem!
Aveam atatea emotii, tata m-a dus pana la locul concertului. M-am intalnit acolo cu multe dintre prietenele mele, am discutatat si m-au intrebat daca am bilete imi spuneau ca ele au prin primele randuri, su radeam cand le spuneam ca eu de fapt nu am bilet.
A venit si vremea conertului, la usa statea un om mareee care strangea biletele si iti cerea numele!
Big man: Biletul si numele.
Eu: Pai bilet nu am iar numele Abbel alias Abby.
Big man: aa tu esti Abby, intra vezi ca locul tau e cel de pe primul rand, scrie mare Abby.
Eu: Multumesc frumos.
Toti cei care erau in spatele meu si auzisera convorbirea mea cu "Big man" erau socati, nu stiau ce se intampla si de ce am fost lasata sa intru fara bilet.
M-am dus acolo m-am asezat pe scaun, si in 5 minute conecertul a si inceput, au inceput cu melodia Little things, pura coincindenta zic eu, pentru ca era melodia mea preferata dupa care bine inteles facusem si cover. L-am vazut pe Niall cautand cu privirea in sala. M-am uitat fix la el iar el mi-a zambit. in timp ce Liam si Zayn cantau s-a dus la Harry si Louis si le-a spus ceva iar ei s-au uitat in directia mea si mi-au zambit, iar eu le-am intors zambetul.
Concertul a continuat iar la sfarsit.......