Capitolul 22

4 0 0
                                    

Niall: Pai o sa-ti spune eu...

Liam: O faci tu Niall?

Louis: Lasa-l pe el ca e mai bine asa....

Eu: Spune-ti-mi o data!

Niall: Pai, noi in 2 zile ne intoarcem la tunreul nostru, altfel intarziem....

Eu: a.... 

Uitasem ca ei trebuiau sa plece... nu vroiam asta, ii vroiam numai pentru mine, mai ales in momentele astea aveam nevoie de ei... de toti....nu puteam sa-i mai intristez cu supararea mea asa ca m-am prefacut indiferenta :"Si Sarah stie?"

Liam: Tocmai de asta a iesit Harry afara, sa-i spuna.

Vorbind de lup in momentul acela Sarah, intra pe usa cu lacrimi in ochii, iar Harry intra la 1 minut distanta de ea....

Eu: Sarah....

Sarah: Nu!! Lasati-ma!!!

Max: Sarah, pentru numele lui Dumnezeu au concerte, nu pot sa le amane!!

Sarah: Am zis sa ma lasi!!!

Sarah, nu isi putea stapanii emotiile atat de bine ca mine, dar inauntrul meu eram la fel ca si ea, parca lumea mea incepuse sa se prabuseasca bucata cu bucata, in toata harababura asta nici nu observasem ca ai mei plecasera cu George in cabinetul lui.

Liam: Am vorbit cu Danielle, si a zis ca trebuie neparat sa vi in Londra sa faceti un dans impreuna.

Zayn : Iar Perrie...

Louis: Si Eleanor

Zayn: vor sa mergeti la cumparaturi :)!

Eu: Aww ce dragut, abia astept sa le cunosc, o sa vin la vara, daca imi dau voie ai mei.

Niall: Mai apuci vara?

Harry: Niall, you are soo stupid!

Eu: Harry lasa-l, da Niall, cu siguranta apuc vara, si sa dau bacul , si admiterea la facultatea de medicina, cu singuranta o sa fac toate lucrurile pe care mi le-am propus.

Niall mi-a zambit fals si a zis :"ok, cum spui tu."

*In cabinetul lui George*

Mama: te rog spune-mi ca v-a apuca sa dea macar Bacul, atat de mult a invatat, si sa nu-l mai dea....

George: Maria, te rog, dupa analize, Abby v-a mai traii 5 ani de acum in colo de voie, asta e minimul daca vine la recuperare.

Tata: o sa vina sigur!

Mama: George, da-mi putin analizele.

Mama se uita peste analize foarte ingrijoarata.

Mama:Inca indraznesti sa ma minti,George.... minim 5 ani? Gerogee, oi fi eu neurolog dar am facut medicina generala primii 2 ani, deci si cu toate recuperarile maximul este 3- 4 ani la cat de grav e.

George: Abby e puternica v-a trece peste asta!!

Mama: cum de nu mi-am dat seama mai devreme.

George: Pentru ca forma asta de cancer nu are simtome decat cand se agraveaza, e cancer interior, o macina pe interior exteriorul nu este atacat.

Tata: Tigarile sunt de vina!!

George: Mihai, tigarile nu au nicio lecatura cu cancerul pe care il are ea....oricum de fumat nu  o sa se laste, asta e clar!

Tata: Si recuperarile vor fi dureroase?

Mama: Da, Mihai, vor fi foarte dureroase....

*In camera de spital*

Stefan: Abby, o sa te doara?

Eu: Ce?

Stefan: Tratamentul pe care o sa-l faci....

Eu: Nuu, chiar de loc....

Max: Abby.....

Eu: bine, o sa doar putin, dar nu trebuie sa va ingrijorati, o sa fiu bine!

Niall: bine?

Go!Where stories live. Discover now