Capitolul 19

4 0 0
                                    

*In holul spitalului*

Harry: Niall, totul v-a fi bine!

Niall: E in coma, cum e bine asta?

Zayn: Nu, te gandi la ce e mai rau.....

Liam: Nu vreau nici eu sa ma gandesc la ce e mai rau doar ca....

Louis: Noi in 2 zile trebuie sa plecam, altfel intarziem la concertul din Spania....

Niall: Eu nu merg, pana ce nu se trezeste eu nu merg nicaieri!

Harry: Tu crezi ca mie nu imi e greu sa o las pe Sarah aici, m-am indragostit Niall.

Niall: Dar Sarah e bine, e sanatoasa, o poti suna....si eu m-am indragostit si nu vreau sa o pierd!

Max[venind din capatul salonului]: Nu o s-o pierzi, e puternica crede-ma o cunosc de cand ne-am nascut.

Sarah[intrand pe usa cu lacrimi in ochi]: Acelas lucru l-ai spus si despre mama, si unde e acum, ha, spune-mi atotstiutorule, e moarta, e moarta Max, de 7 ani!

Max: Sarah, la mama a fost mai complicat.

Sarah: complicat pe dracu!

Niall: Stai cu adica moarta....

Sarah: oh, ei nu stiu.....

Sarah tocmai aflase ca eu am cancer....Il batuse pe George la cap pana i-a spus, dar a uitat sa mentioneze un lucru nimeni in afara de mine, Max, ea si George nu mai stiau asta....

Harry: Sarah, ce ar trebuii sa stim?

Max: Ca, gastrita ei s-a complicat putin, insa nu se poate muri din asta.

Sarah[strigand in gura mare]: Gastrita....sunteti niste mincinosii, cum ii puteti mintii in halul asta!!

Exact in momentul acela apar George, mama, tata si Stefan. 

Mama: Sarah, de ce urlii, te aude tot spitalul.

Sarah: pentru ca sunt inconjurata de mincinosi, se intampla exact ce s-a intamplat la mama, mi-au spus in ultima clipa ca are cancer, acelas lucru se intampla si aici!!!!!

Tata: Sarica, ce vrei sa spui....Abby nu are nimic de genul asta, doar o gastrita usoara.

Sarah: Gastrita, si de ce dracu e in coma? De la o amarata de gastrita?

George: Sarah, gata, te rog frumos sa incetezi.

Sarah: Nu, nu  o sa incetez tata , mi-am pierdut mama., dar nu o sa-mi pierd si cea mai buna prietena!

Max: Harry, te rog du-te  afara cu ea .

Harry a prins-o pe Sarah de mijloc si a luat-o afara.....

Mama[tremurand]: George ce se petrece aici?

Insa George nu a mai apucat sa rapunda....

*in camera de spital*

Cand am deschis ochii eram asa ametita, nu imi simteam capul , am pus mana preventiv sa vad daca mai e acolo, simteam ca am gatul uscat, nu stiam ce se intampla, am privit afara si i-am vazut pe toti uitandu-se la mine pe geam, lipseau Harry si Sarah...oare unde erau, si de ce ma priveau toti asa ciudat.... I-am vazut pe toti zambind, iar pe George spunandu-i ceva mamei si indreptandu-se spre usa.

George: Printeso esti bine?

Eu: Nu imi prea simt capul dar sunt bine.....

George: Mai speriat de moarte...

Eu: Dar ce s-a intamplat?

George: Ai intrat in faza critica, ai facut hemoragie apoi ai stat in coma de ieri dimineata pana astazi.

Eu: Cat e ceasul?

George: 19:39

Eu: Am stat ceva timp. Unde-i Sarah?

Dar George nu apuca sa spuna nimic caci Sarah a intrat pe usa cu lacrimi in ochii.

Sarah[tipand]: Mincinoasooo, cum ai putut sa-mi faci asta?

Eu: ce?

R.

Go!Where stories live. Discover now