Capitolul 11

9 1 0
                                    

La sfarsit baietii trebuia sa dea autografe insa Harry a zis ca trebuie sa faca ceva mai inatai.

Harry: Deci in sala asta se afla o fata care i-a furat mintile lui Niall, se simte careva?

Toate fetele erau cu mainile pe sus si strigau:"Eu, eu eu" insa Hazz se uita in directia mea.

Harry: Hai Abby, sus pe scena, si voi celelalte stati linistite ca va consolez eu.

Eu am facut semn din cap ca nu urc pe scena.

Harry: Aaaa esti ambitioasa nu? Louis, Zayn aduceti-o aici cu orice pret, sa nu ma faca sa cobor eu la ea!

L&Z: Gata boss, in 2 secunde v-a fi aici!

Baietii au venit catre mine, toata lumea ma privea de parca eram un magician de la circ.

Eu: Va rog nu vreau sa urc acolo....am trac.

Loui: Si eu am un morcov, hai!

Zayn: daca vrei iti dau oglinda mea, dar oricum arati bine deci hai!!

Eu: Ok, ok.

Am urcat pe scena si l-am vazut pe Hazza zambind, iar pe Liam cu Niall apropiindu-se de mine.

Harry: Acum draguta de Abby ne v-a canta ceva, impreuna cu noi bine inteles.

Eu: wtf.... Eu nu cant in public!

Liam: oh, ba da o sa canti!!!

Niall[apropiidu-se mai mult de mine mi-a soptit la ureche]: Nu-ti face grij sunt aici, nu o sa permit sa se intample nimic, oricum ai o voce superba, deci nu ai de ce sa te temi!

Eu: Nu pot sa fac asta Niall, oamenii astia vor sa va asculte pe voi nu pe mine.

Louis: Deci Abby ce melodie cantam?

Zayn[in spatele meu ma cuprinde in brate si imi sopteste]: Stai calma totul v-a trece, alege o melodie si gata!:*

Eu: Ok baieti, voi ati vrut-o dar daca va fac de ras e vina voastra!

Hazza: Imi asum acest risc my lady!

Eu: Rock me , e bine pentru voi?

Toti: Perfect!

A inceput Hazza apoi restul cantecului l-am cantat doar eu iar la refren am cantat impreuna. Dupa ce am terminat toti au inceput sa aplaude si sa strige. Eram ceva gen wtf. ce a fost asta, adica doar nu ma aplauda pe mine zau asa! Dupa cateva ore baietii isi strangeau echipamentul, iar eu am iesit afara sa fumez gandindu-ma daca nu cumva visez, daca e un vis iar dimineata trebuia sa ma trezesc. Mi-am aprins tigara si am inceput sa ma gandesc, imediat iese si Zayn.

Zayn: Heii, ce faci aici?

Eu: Uite incerc sa imi dau seama daca totul e real.

Zayn: Crede-ma e foarte real, Fuck!

Eu: Ce-i?

Zayn: Mi-am uitat tigarile.

Eu: poftim. I-a de la mine

Zayn: Fumezi, lui Niall nu o sa-i placa asta.

Eu: Fumatul, dansul si cantatul ma relaxeaza.

Zayn: Idem in afara de dans!

Eu: Clar!

Apare si Niall

Niall: Heii ce faceti voi doi afara?

Eu: Discutam ca intre fumatori.

Niall: Ai omis faptul ca fumezi?

Eu: Mda....

Niall: Rezolvam noi asta cumva.

Eu: Asta spera si mama.

Zayn: Ma duc inauntru.

*Inauntru*

Zayn: Baietii Niall si Abby sunt afara.

Louis: Hai sa-i spionam!!!

Hazza: Lou ce copil esti.

Liam: Nu-i rea ideea hai!!

*Afara*

Niall: Esti mai frumoasa decat imi inchipuiam eu!

R.

Go!Where stories live. Discover now