Capitolul 14

10 1 0
                                    

 Am intrat pe usa mai repede ca niciodata, eram mai nervoasa decat oricand....fratele meu era in bucatarie.

Stefan: Sorella ce ai? 

Eu: Lasa-ma!

Si am fugit in sala de dans. M-am imbracat in pantalonii mei largi, maieul si tenesi, am bagat o melodie Jessie J si am inceput sa dansez, plangeam ca o proasta in tot timpul asta, si dintr-o data am simtit nevoia sa fac balet, nu mai simtisem asta de cand a murit cainele meu la 6 ani. Am fugit repede sus, mi-am cautat tutul, colantii, poantele si maieul, am fugit iar in sala de dans, si am inceput sa ma misc gratios pe melodia din "Lacul lebedelor" pe care il facusem la ultimul meu spectacol. Mintea mea era ravasita distrusa, cum putusem sa ma incred in el, fara sa-mi dau seama melodia se terminase dar eu inca dansam, cand m-am orpit am observat ca mama ma privise in tot acet timp.

Mami: Nu te mai intreb, vino aici.

Eu m-am dus repede si am imbratisat-o, era exact ceea ce aveam eu nevoie o imbratisare calda de la mama.

Mami: Nu te-am mai vazut dansand balet de mult.

Eu: Simteam nevoia sa fac asta, parca ma elibereaza mai mult decat hip hopul....

Mami: Baletul e mai sensibil, mai fragil, tocmai de aia, dar spune ce s-a intampla?

Eu: hai la tv, poate o sa iti pot spune acolo...

Am mers in camera si am pornit tv-ul pe toate posturile de televiziune erau stiri cu baietii, desi eram in Romania o data ce au venit in tara noastra si au sustinut acest concert au devenit comerciali si la noi in tara. Articolul era asa:

"Stirii de ultima ora, se pare ca baietii faimosului boysband One direction au insistat sa vina in Ramnicul Valcea, pana acum nu s-a stiut de ce, acum am aflat se pare ca unul dintre ei a pus ochii pe una din valcencele noastre, Abby asa cum au chemat-o pe scena si-a pentrecut noaptea in hotelul unde erau cazati baietii, se pare ca romanca noastra cum spune presa de scandal a fost jucata pe degete irlandezul Niall Horan[nici macar numele nu-l pronuntasera bine] s-a "jucat" noaptea trecuta cu frumoasa romanca si aceasta dimineata a plecat in lacrimi din hotel, dupa ce vom afla mai multe informatii va vom tine la curent." Si apoi apareau imaginile in care eu tipam la Niall si plecam din hotel.

Eu: Cat de josnici sunt.

Mami: Stai linistita, eu stiu ca nu e adevarat.

Eu: Nu de tine imi fac griji ci de el, i-au facut o reputati proasta, poate ca m-a ranit dar nu merita asta, eu inca sunt directionera si inca il iubesc....

Mami: stiu asta, poate a fost o neintelegere poate nu era vorba de tine.

Eu: Nu cred....

Am mers din nou in sala de dans ma simteam mai bine...mi-am aprins o tigara si am dat volumul la maxim era o melodie rap :"Professor Green - At Your Inconvenience" m-am gandit la ceea ce a zis mama, si mi-am dat seama ca poate avea dreptate. Deodata am auzit sonereia usii de la intrare, am fugit sa o deschid si......

R.

Go!Where stories live. Discover now