.....Apoi a inceput sa-mi ridice prosopul...
Eu: Niall, stai, stai....
Niall: Ce-i am facut ceva gresit?
Eu: Nu doar ca...nu sunt pregatita, adica ne stim face to face de o zi....
Niall: Scuze, chiar imi pare rau....adica.... mai bine ma duc sa dorm cu Liam.
Eu[prinzandu-l de mana in timp ce el pleca]: Nu, ramai, nu vreau sa dorm singura, te vreau langa mine.
Niall: Ok, sweetie.
Ziua urmatoare am dormit pana tarziu, iar baietii erau la restaorantul hotelului mancau.
Harry: Si cum a fost? E buna la pat?
Niall: Nu stiu....
Zayn: Cum nu sti ?
Niall: Nu s-a intamplat nimic.
Lousi si Liam: Bravo frate, asa trebuie nu din prima gata.
Harry si Zayn: Eee din prima vezi daca e buna la pat.
Niall: Baietii terminati, e o fata atat de dulce si...m-am indragostit, dar eu nu vreau sa creada ca sunt unul dintre aia adica, ma culc cu ea si apoi o las.
Cand am coborat la restaorant, tot ce am auzit din conversatia baietiilor a fost :"Ma culc cu ea si apoi o las" Niall spusese asta, dar de ce, a zis ca ma iubeste. Abby esti atat de proasta cum sa te iubeasca daca el are mii de fete la picioare, poate alege atatea, de ce ai crezut ca tu esti mai speciala.
Eu[cu lacrimi in ochii]: Poftim? Asta e tot ce ai vrut tu de la mine?
Niall: Cum adica?
Eu: Citez"Ma culc cu ea si apoi o las" asta e....
Niall: stai, nu ai auzit tot....
Eu[nelasandu-l sa termine fraza]: Nu ma intereseaza restul am auzit esentialul Niall, cum de am crezut ca esti special, cum de s-a intamplat asta. Nu esti la fel ca toti baietii, nu vreti decat sa ne jucati pe degete, atat...
Niall: Abby te rog....
Eu: Si cand ma gandesc ca m-am indragostit de tine, cat de proasta am fost.
Niall: Abbyyy!!!
Dar nu mai eram acolo, plecasem acum eram in holul hotelului uitandu-ma dupa iesire printre lacrimi, fara sa-mi dau seama ca acolo fusese un reporter si filmase tot, cu ochii inalcrimati am plecat acasa, ma gandeam doar la cat de tandru fusese Niall aseara si acum se schimbase complet, cum am putu crede ca pot fi iubita unui superstar.
Lacrmile imi inundau fata, iar afara erau atatia reporteri, care imi faceau poze si ma intrebau ce s-a intamplat, pentru ca ma vazusera pe geamul restaorantului, dar eu m-am uracat in masina si am plecat.
*In restaorant*
Harry: WTF?
Niall: Nu cred ca am pierdut-o, chiar incepusem sa ma indragostesc....
Liam: si ce mai astepti hai sa-i aflam adresa.
Louis: Mergem peste ea si ii spunem adevarul.
Harry: si poate cu putin noroc o gasim in dus.
Zayn: Hazz, e serios?
Harry: Incercam sa desting si eu admosfera...
Niall: Ok., haideti sa aflam adresa.
R.