mia
Seison juuri ja juuri puoleen reiteen yltävä tiukka mekko päällä jonkun klubin takaovella muiden astellessa sisälle turvamiesten päästettyä heidät sisään heti, kun he paljastivat aurinkolasien peittämät kasvonsa. En voi olla pyöräyttämättä silmiä, sillä suorastaan vihaan sitä, kuinka toiset saavat etuoikeuksia kuuluisuuden tai tilin numeroiden perusteella.
Jään muista jälkeen tahallani kaivaessani olallani riippuvasta mustasta pikkulaukusta sytkärin samalla kun pistän löytämäni syöpäkääryleen huulieni väliin. Sytytän sen nojaten seinään ja vedän ensimmäiset hönkäisyt röökistäni tuntien, kuinka kehoni rentoutuu savun polttaessa keuhkoputkiani. Luulen kaikkien jengiläisten jo häipyneen sisälle hoitamaan bisneksiään, mutta saan todeta olleeni väärässä kuullessani tutun äänen viereltäni.
"Sun kannattas ehkä rajottaa tota polttamista tai sun keuhkot täyttyy tervasta", Justin huomauttaa osoittaen sormessani palavaa tupakkaa ja säpsähdän huomatessani hänet metrin päässä minusta.
"Ihan kuin mä välittäisin paskaakaan sun mielipiteestäs", tuhahdan. "Ite oot pilvessä aina kun mahollista ja sillonkin kun se ei oo."
Miehenalku tyytyy vain naurahtamaan ja pudistelemaan päätään ennen kuin vaihtaa puheenaihetta. "Mikset sä menny muiden kanssa sisälle?"
"Mikset sä menny muiden kanssa sisälle?" kysyn puolestani häneltä saman kysymyksen jättäen vastaamatta hänen omaansa.
"Täpötäydet klubit ei oo ihan mun juttu, ahtaanpaikankammo iskee joka kerta", tämä toteaa kohauttaen olkapäitään huolimattomasti ja tunkee kädet farkkujensa etutaskuihin. "Sä?"
"Haukkaamassa raitista ilmaa", tokaisen ensimmäisen valheen, joka mieleeni juolahtaa ja näen heti Bieberin kasvoista, ettei huijaukseni mennyt läpi.
"Tosiaan raitista ilmaahan sä saatkin hengittämällä tota savua keuhkoihis", Justin virnistää ja minun on vaikea taistella itseäni vastaan, etten löisi tätä keskelle naamaa.
Ei olisi luultavasti kovinkaan mukavaa herätä aamulla lukemaan uutisia siitä, kuinka pikkutyttö (166 cm pituudella ei pitkälle pötki) pahoinpiteli tuhansien tyttöjen idolia, ja kohdata se viha, joka näistä kyseisistä beliebereistä kumpuaa Twitterissä, kun joku on tehnyt jotakin pahaa heidän täydelliselle enkelilleen.
"Ei vaan, oikeesti, miks sä oot tääl ulkona etkä pitämässä hauskaa muiden kanssa?" mies on nähtävästi päättänyt saada selville syyni jälkeenjäämiseeni eikä luovuttaisi ennen kuin saisi haluamansa vastauksen.
"Ehkä mä vaan en tykkää juhlia", yritän sepittää hätävalheitani nuorukaiselle, mutten tunnu onnistuvan siinä hänen katsoessa muhun epäuskoinen virne huulillaan.
"Okei, ehkä mä en oo koskaan tehnyt mitään tällaista, joten tulin ottamaan sauhut, ettei mun kädet hikoilis näin paljoo jännityksestä. Tyytyväinen?" tiuskin miehelle tumpaten loppuun palaneen tupakkani maahan ja lähden kävelemään koroillani turvamiehen vartioimaa takaovea kohti pysähtyen kuullessani miehen avaavansa suunsa uudelleen.
"Sä oot ihan samanlainen kuin veljes."
"Xavier ei oo mu-", yritän väittää vastaan kääntyen 180 astetta ympäri Bieberin suuntaan, mutten ehdi sanoa lausahdustani loppuun tämän keskeyttäessä minut.
"Seki jännitti kauheesti ennen ensimmäistä keikkaa, vaikkei se ollu ees myymäs. Ihan niin kuin säkin. Sillä oli kuset housussa, kun se pelkäs, että me jäätäis kiinni", Justin nauraa ja jokin muljahtaa vatsassani, mikä saa minut melkein oksentamaan.
"Joten älä huoli, jännitys on iha normaalia, varsinkin kun sä voisit periaattees joutua tästä linnaan", hän tokaisee ja menee ohitseni turvamiehen avaamalle ovelle. Hän vilkaisee minuun vielä nopeasti ja vinkkaa silmäänsä virne kasvoillaan. "Tai en mä tiedä, mitä nyt kukan myynnistä ja hallussapidosta voi saada. Sähän se meistä olit, joka lakia luki."
DU LIEST GERADE
messed up • JB
Fanfiction"Vittu, mä oon kyllästyny sun naamaas." Mun sanat eivät saa minkäänlaista reaktiota aikaan. Olisin melkein toivonut, että mies olisi alkanut raivoamaan ja sanonut mulle kerrankin pahasti. Ehkä sitten mä olisin jaksanut katsella miestä vielä hetken a...