kahdeskymmenesviides luku

869 70 10
                                    

Me saatiin Halseyn kanssa mahtava idea ja päivän shoppailun jälkeen lähdimme radalle. Me valmistauduttiin meillä, jonka jälkeen Za nakkasi meidät kaupungin kuumimpaan yökerhoon - johon Halsey hommasi meille vip-pöydän.

"Mä käyn toivomassa biisin", Halsey virnistää yhtäkkiä ja nousee vaivihkaa pöydästä. Mua naurattaa jo valmiiksi, sillä tiedän naisen ilmeestä että sieltä tulisi jotain mahtavaa. Hetken päästä kaijuttimista pamahtaa soimaan Nellyn Hot In Herre ja Halsey tulee takaisin iloisesti kikatellen.

"Paras biisi ikinä!" huudahdan ja nousen tanssimaan naisen kanssa. Meidän lantiot heiluu musiikin tahdissa kuin teineillä konsanaan, mutta mä ainakin otan kaiken irti tästä illasta. Muutenkaan mä en näe Halseytä useasti, joten päätin pitää hauskaa tänään vaikka mitä tulisi vastaan.

Niinkuin esimerkiksi herra nimeltämainitsematon, joka kävi ensin mun housuissa ja meni saman illan aikana hyvän ystäväni housuihin. Mä tunnen käden olallani ja näen sivusilmälläni kyseisen idiootin humalaisen hymyn. Halsey kai ajattelee, että me ollaan Justinin kanssa parhaita kavereita ja kosketus välillämme on ihan kaveripohjaista. Mä tyrkkään käden pois huomaamattomasti.

"Sä tulit", Halsey hymyilee Justinille ja vetää miehen kanssaan haliin.

"Mä luulin, että me oltais kahdestaan tää ilta?" rykäisen ja Halsey mutristaa huuliaan.

"Mä ajattelin, että ois vielä hauskempaa porukalla", nainen sanoo vilpittömästi ja mä huokaisen, antaen periksi. Kohautan olkiani ja palaan istumaan pöydän ääreen, johon on ilmestynyt muitakin jengiläisiä.

"Mikä toi juttu on?" Kylie naurahtaa ja osoittaa katseellaan paria, jotka höpöttelevät kauempana. Mä ryhdistäydyn ja piilotan mustasukkaisuuteni.

"En mä tiedä, kai niillä on jotain sutinaa", naurahdan muka hyväntuulisesti ja se menee läpi. Paikalla on myös Tyga, Kendall, Khalil ja joitain muita julkkiksia, jotka eivät oikeastaan kiinnosta. Za on ilmeisesti jonkun fuckbuddynsä luona, mutta mies tulisi hakemaan mut ja Halseyn kun soittaisimme sille. Musta tuntuu, että isällä on jotain osuutta asiaan - ei siinä, kyllä mulle ilmainen kyyti kelpaa aina.

Mä alan taas nakkelemaan shotteja kurkkuuni ja saan irvistyksiä osakseni. Olen kyllä tietoinen huonosta itsehillinnästäni, mutta jos mä haluan juoda niin mä myös teen niin. Jossain välissä Halsey ja Justinkin istuivat seuraamme ja mulle tuli välittömästi huono olo. Ei niinkään fyysisesti, mutta henkisesti kylläkin. Mä en ole ikinä mustasukkainen, miksi mä olisin nytkään?

"Rakas, juotko sä vähän liian nopeasti? Mä en pysy sun tahdissas enää", Halsey nauraa ja kietoo kätensä ympärilleni.

"Et sä oo ku neljä shottia jäljessä", Kendall naurahtaa. "Meidän pitää varmaan kohta taas Justinin kanssa kantaa se nukkumaan." Mä alan kyllä tuntemaan vahvan humalan, mutta yritän parhaani mukaan olla näyttämättä sitä. Mähän en pilaisi mun ja Halseyn iltaa.

"Ei kiitos", naurahdan vittumaisesti ja kohdistan sanani suoraan Justinille. Mies puree huultaan, eikä oikein tiedä miten päin olla. "Mä menen röökille, Halsey tuutko sä mukaan?"

"Mä tuun", Justin ilmoittaa ja nousee pöydästä päättäväisesti. Mua ei kiinnosta paskan vertaa miehen seura, mutten halua että Halsey ajattelee jonkun olevan pielessä. Mä nousen vastahakoisesti, otan askini pöydältä ja suunnistamme vip-tilojen parvekkeelle.

Sytytän savukkeen kaikessa hiljaisuudessa ja laitan askin takataskuuni. Mun pitäisi muistaa ottaa se pois sieltä ennenkuin istuisin.

"Mia, oikeesti mä oon tosi pahoillani", Justin huokaisee samassa, poksauttaen mun ajatuskuplani. Mun kasvoni ovat peruslukemilla ja varmaankin erittäin humalaisen näköiset.

messed up • JBWhere stories live. Discover now