kahdeskymmenesneljäs luku

833 68 12
                                    

mia

Selaan Instagramini etusivua istuskellessani aamiaispöydässä, nauttien kokkimme Davidin valmistamasta aamupalasta hymy huulillani. Oloni on raikas ja kevyt käytyäni aamusuihkussa ja olen ollut jostain syystä todella hyvällä tuulella heti heräämisestäni asti.

Tykkään ystävieni otoksista sekä joidenkin julkkiksien julkaisemista kuvista, kunnes katseeni pysähtyy tietyn kuvan kohdalle. Tarkastelen Halseyn lisäämää kuvaa jostakin ravintolasta tarkemmin ja huomaan hänen lisänneen siihen sijainniksi Los Angelesin.

"Et oo tosissas", henkäisen ääneen tykäten kuvasta ennen kuin etsin naisen yhteistiedot puhelimeni kätköistä ja olen jo soittaa hänelle, kunnes muistan kellon olevan vasta kymmenen aamulla eikä minulla ole aavistustakaan siitä, kuinka myöhään hänellä on yleensä tapana nukkua.

Päätän laittaa hänelle viestin soittamisen sijaan ja kirjoitan hänelle nopeasti lyhyen tekstiviestin kännykälläni lähettäen sen samantien.

Mitä, ootko sä nainen Losissa? Meidän on pakko nähä! Laita viestiä tai soita mulle, kun ehit. -Mia

Laitan intoa hihkuen luurini pöydälle sulkien sen näytön, joka on vihdoin korjattu, ja keskityn paistetun pekonini syöntiin. Olen nähnyt Halseyn viimeksi New Yorkissa pari kuukautta sitten, missä me vasta alunperin tutustuttiinkin ja sen ajan, mitä hänen kanssaan ehdin siellä hengailla, niin jäi kyllä mahtava fiilis siitä, kuinka upea se mimmi oikeasti on!

Kiitän Davidiä kehuen hänen tekemäänsä aamiaista kuten joka aamu ruokaillessani kotona ja kiidän yläkertaan valmistautumaan. Meikkaan jokapäiväisen perusmeikkini unohtamatta tavaramerkkipunaani ja letitän hiukseni molemmilta sivuilta letille ennen kuin sidon ne tavalliselle poninhännälle niskasta. Vaihdan suihkun jälkeen päälle heittämäni kuluneet collegehousut, mustan topin ja neuletakin reikäfarkkuihin ja valkoiseen T-paitaan etsien laatikostani puhtaita, valkoisia nilkkasukkia. Löydettyäni ne pistän ne jalkoihini, vilkaisen puhelintani ja huomaan saaneeni yhden viestin Halseylta melkein kymmenen minuuttia sitten kellon ollessa nyt vähän päälle yksitoista.

Apua, mä ihan unohin ilmottaa sulle! Mutta oon ja mulla on itse asias tänään vapaata, kun tuottajalla oli buukattu koko päivä tänää täyteen, joten haluisitsä lähtee mun kanssa käymään kaupoilla? Voit tulla tänne mun hotellille, kun ehit, niin mä rupeen laittautuu. -Ashley

Vastaan naisenalulle innoissani myöntävästi ilmoittaen hänelle lähteväni viiden minuutin päästä ja saan häneltä hetken päästä kiiruhtaessani alakertaan vastauksen, joka sisälsi hänen hotellinsa osoitteen. Heitän nahkatakin päälleni ja tungen maiharit jalkoihini laittaen kädet taskuihini varmistaakseni, että minulla olisi mukanani kaikki tarvitsemani.

"Ne avaimet", mumisen huomatessani niiden puuttuvan ja harpon pari porrasta kerralla takaisin yläkertaan, tällä kertaa Xavierin huoneeseen hakemaan tältä auton avaimet lainaan.

Päästyäni hänen huoneeseen, näen vaikeroivan velipuoleni yhä peiton alla, mikä saa minut virnistämään.

"Rankka ilta?" naurahdan kiusallani samalla, kun etsin lipaston päällä olevasta laakeasta kulhosta avaimia tiettyyn autoon, jota haluan päästä testaamaan.

"Onko sun pakko joka aamu rynnätä tänne hakemaan avaimia?" mies ärähtää väsyneenä ja krapulaisena.

"Jos hankitte mulle oman auton, niin sit ei", totean vitsaillen, sillä en ikinä ottaisi heiltä vastaan mitään ateriaa kalliimpaa.

messed up • JBDonde viven las historias. Descúbrelo ahora